Daca maine ai pleca in vacanta ce destinatie ai alege?

Pastele se apropie cu pasi repezi si nu e nimic mai placut decat planificarea unei vacante. Sunt mii de posibilitati, situatii, nevoi care pot interveni, tu insa nu trebuie sa stii decat un singur lucru: unde vrei sa mergi.

Lasa planificarea vacantei pe mainile profesionistilor

Sigur, este palpitant sa descoperi cu harta in mana trasee, sa cauti cel mai bun pret de cazare, facilitati si multe altele, dar, credeti-ma se poate intampla sa pleci in vacanta, aiurea, intr-o perioada aglomerata si sa cauti o zi intreaga cazare pentru ca peste tot este ocupat. Gasesti o camera de 3 pe 4 oribila, cu un tv cat un radio, cu o baie cu scurgerea infundata si cu un geam minuscul si o accepti pentru ca alternativa este sa innoptezi in masina. De atunci m-am lecuit.

1. Caut cu cel putin 2 luni inainte oferte. Pentru ca sunt reduceri si pentru ca asa se comporta oamenii calculati si care s-au invatat minte.

2. Apelez la agentii de turism. Pentru ca ei stiu absolut tot ce ai nevoie. Mi s-a intamplat sa plec de capul meu in afara acum o vreme si sa nu stiu ca cei de la KLM ofereau pe baza unei aplicatii pe care o descarcai pe telefon gratuitate pentru bagajele de cala. Am aflat in aeroport, insa tarziu, asa ca am platit vreo 35-40 de euro bagajele. Din greseli invatam, dar cand vine vorba de o vacanta lucrurile astea minore te pot stresa suficient cat sa-ti piara cheful de orice pentru ore bune.

Cum alegi destinatia?

Eu sunt deshisa propunerilor. Nu sunt genul care merge fixata pe o idee. Adica sa am chef sa vizitez Siria sau Iran pentru ca mi se par mie fascinante, sa-mi zica consultantul ca e posibil sa nu ma intorc intreaga de acolo pentru ca sunt nu stiu ce conflicte civile si eu sa insist ca vreau neaparat. Sau sa visez la safari in Africa in sezonul musonului.

Fireste ca alegi locul in care iti vei petrece vacanta si in functie de buget dar cand vine vorba de momentele de relaxare pe care poate le asteptai de luni de zile, merita sa faci toate eforturile necesare.

Voi ce ati alege: Egipt sau Cipru?

De cand ma stiu m-au fascinat piramidele, faraonii si povestile lor. Chiar imi doream sa devin arheolog sa ajung in aceasta tara superba pentru a descoperi secrete de mii de ani. De exemplu stiati ca pana la sfarsitul secolului al XVIII lea piramida lui Keops a fost considerata cea mai inalta structura construita vreodata de oameni? Sau ca fiind tara araba moneda lor nationala – lira egipteana – se cumpara la acelasi curs din hoteluri sau de la ghiseele bancilor? Pe langa asta, egiptenii sunt oameni pasnici si foarte primitori, mai ales ca tara lor este una dintre cele mai vizitate din lume, si pe buna dreptate tinand cont de peisajele minunate cu care a fost binecuvantata.

cipru

Cipru, pe de alta parte inspira viata, inspira prospetime. O insula mica, dar plina de o vegetatie luxurianta, plaje cu nisip fin, plantatii de portocali si oameni a caror ospitalitate este rezultatul combinatiei de populatie greaca si turca care populeaza insula.

Pentru ca sunt nehotarata ii voi ruga pe cei de la Cocktailholidays sa ma ajute sa aleg. Aici am gasit oferte atractive pentru vacante in cele doua destinatii si mi-a placut tare mult ca am aflat si lucruri interesante care imi pot face sederea mai usoara: lucruri legate de religie, obiceiuri locale, gastronomie, relief, clima.

Nu uitati ca oamenii acestia nu vand produse, nu va vand vacante. Va ajuta sa cumparati amintiri. Unele care trebuie sa fie de neuitat.

Sursa foto: cocktailholidays.ro

Lasă un răspuns

