Fuge pământul de sub patrafir

Subscriu!

Radu

Da, suntem pe treabă. Nu am vrut să scriu despre ce se află sub patrafir, dar am văzut un sondaj pe mediafax.ro şi este destul de greu să treci cu vederea când este vorba despre religie. E cazul să am şi eu aici o părere despre asta, deşi, de câte ori a fost cazul am scris despre asta. Ce vă mai fuge pământul de sub picioare când nu mai aveţi acoperire pentru viitorul care se ţese mai dens acum ca niciodată pe acest prezent construit din aur şi zero însufleţire la purtător. E negru pe alb că este libertatea de a alege, paote, pentru prima dată după ce perioada religie pe credit a devenit cultură de neam.

A, da, să revenim la sondaj, este mai clar că niciodată că oamenii gândesc pentru ei mai mult decât încearcă alţii să transmită faptul că au nevoie de ajutor plus, aparent, ajutorul lor…

Vezi articol original 139 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

