John Wick 2014

In primele 15 minute am crezut ca adorm. Era bine daca ma lasam dusa de val. Cand incepe filmul asta? Ai rabdare. Ok … Acum?

Deci tot filmul Keanu Reeves impusca 90 % din oamenii care ii ies in cale. Si ii ies destui. La un moment dat am inceput sa-i numar, nu am reusit sa tin ritmul si m-am lasat pagubasa.

Laitmotivul ciuruielii cu mitraliere, pistoale cu amortizoare sau grenade, este unul banal ca freza lui Maruta: un baiat tras pe nas ii omorase catelul primit de la nevasta-sa care murise de o boala urata. Mda … drame americane.

Si ce sa vezi, la sfarsit, dupa ce imprastie pe toti peretii creier si mutre antipatice, gaseste un catel care ii pica cu tronc.

Happy end.

P. S. Evident ca nu am fost atenta la film 100 %. Si inca tot am scos o parere eleborata, poate usor semiculta. Un barbat ar fi zis simplu: Ba, e cu bataie. E misto.

Partea mea preferata. Tatuajul.

Keanu-Reeves-John-Wick-2014-wallpaper

Lasă un răspuns

