The mentalist la final

Dupa 7 sezoane si un ultim episod in care am stat cu sufletul la gura, serialul pe care il urmaresc de 4 ani incoace s-a terminat. Am plans ca proasta, evident, pentru ca nu-mi plac finalurile. Am plans si la Friends in toate cele 20-30 de finaluri pe care le-am vazut in  ultimii 10 ani, am plans si la How I met your mother si la inca vreo doua seriale care ma relaxau dupa o zi de munca. Cel mai suparata am fost insa la Lie to me care nici macar nu a avut final la care sa plang. S-a terminat brusc, pentru ca nu a mai fost filmat fiindca, zice-s-ar, le dadea idei infractorilor despre cum sa-si faca treaba mai bine pentru a nu fi prinsi. Chiar si asa, filmul este senzational pentru ca inveti multe din el.

Revenind. Finalul este unul fericit, plin de calm si promisiunea unui viitor frumos. Ma asteptam la unul mai ciudatel, un final deschis – gen Dexter – dar nu. Sfarsitul gandit de scenaristi a venit ca un punct pus ferm la finalul unor ani agitati pentru toti cei din rolurile principale.

Nu vreau sa inchei in vreun fel postarea. Azi nu-mi plac sfarsiturile chiar deloc.

them

Un gând despre “The mentalist la final

Lasă un răspuns

