De ce nu te iubesc maine?

Dragul meu,

Maine este sambata. Este 14 februarie. Sunt peste 2500 de zile, 10 minute si 10 secunde. Sunt acele 10 minute in care m-ai tinut in brate prima data fara sa te misti, fara sa simt ca-ti bate inima si fara sa simt altceva decat caldura aia de care acum sunt dependenta. Sunt cele 10 secunde de cand te-ai ridicat din pat si mi-a lipsit sa te stiu langa mine.

Maine trebuie sa te iubesc mai mult. Cel mai mult. Enervant de mult. Pentru ca maine toti isi ridica in slavi iubirea. Toti uita maine de minciuni, de falsitate si ipocrizie … si iubesc. Toti cumpara brate de flori sa spele rauri de lacrimi, ore de singuratate, remuscari si incertitudine.

IMG_506383743670514

Eu maine te urasc. Pot?

Te urasc pentru apelurile la care nu-mi raspunzi desi stii ca sunt momente cand doar pe tine vreau sa te aud, pentru mesajele pe care ma straduiesc minute in sir sa le scriu si la care raspunzi monosilabic. Te urasc pentru zilele cand stau cu orele in oglinda si apoi ma perind prin fata ta fara sa-mi observi rochia noua sau cerceii pentru care ai platit fara sa stii cum arata. Pentru momentele cand ma simt la pamant si am nevoie de incurajari sau fie si de o biata imbratisare de-o secunda dar tu esti la birou, peste program, ingropat in planuri, cifre si mii de ganduri si-mi inchizi grabit telefonul.

Te urasc pentru clipele cand ma simt frumoasa si am nevoie sa o aud de la tine, doar de la tine insa tu alegi sa-mi ceri socoteala pentru ca am uitat sa cumpar fructe, sa ud florile sau sa iti amintesc sa repari chiuveta.

Maine nu te iubesc pentru ca vreau sa iau o pauza. Vreau sa uit ca in ciuda tuturor esti perfect, ca ma completezi, ca suntem nebuni, ca din miile de momente in doi nu-mi pasa de secunda cand ma certi cu privirea ca am dat pe pantofi banii de intretinere sau de ora aia in care ai nevoie de liniste pentru ca apoi sa-mi apartii o zi intreaga.

Maine nu te iubesc pentru ca ma iubesti prea mult si uneori vreau sa-mi permit o zi sa evadez din globul asta protectiv cu care ma inconjori, sa ma simt vulnerabila o zi, fara tine, fara sa-ti simt prezenta, ca o umbra atat de fidela alei mele. Vreau sa ma simt puternica fara tine, dar cu tine in preajma mea.

Promit ca maine nu te voi iubi nicio secunda, insa stii ca ziua urmatoare ma voi revansa. Pentru ca nu am nevoie de o zi anume in care sa te ador. Pentru ca esti tu. Pentru ca sunt eu. Pentru ca NOI e fara reguli si sabloane si suntem normali asa defecti cum suntem cateodata.

Cu drag,

Orice femeie care iubeste.

Un gând despre “De ce nu te iubesc maine?

Lasă un răspuns

