Care-i treaba cu Badoo?

La sugestia unui prieten virtual, in obsesia mea cu promovarea blogului, mi-am facut cont pe acest mirific site. Daca dadeam scroll si chiar citeam tot ce scria pe pagina principala poate observam ca e un site dedicat  tristilor  persoanelor in cautare de parteneri de conversatie si chiar relatii. Dupa ce m-am chinuit in fel si chip sa pun un biet link catre blog oriunde puteam da PASTE am realizat ca este IMPOSIBIL!  Nu aveam voie … lucru care mi s-a parut dubios. In tot timpul asta (1 zi) am primit peste 50 de mail-uri de la ei – cu tot felul de informari – primeam premii pentru ca eram votata, eram hot, eram cautata (WTF?!).  Ce naiba facusem?! Incepusem sa fiu invitata la date-uri si sa primesc tot felul de mesaje de la tipi despre care inteleg de ce sunt singuri la varsta pe care o au. Am avut vreo 40 de mesaje de la diversi, iar unii au fost destul de insistenti.

In general nu am pareri de neclintit dar mi se pare trist, patetic si oribil sa ajungi sa-ti cauti cu intentie iubirea online. Se simte o disperare dupa atentie, nevoi fizice si afectiune care imi provoaca rau. Sper sa nu jignesc pe nimeni cu afirmatiile astea, dar daca totusi o fac ganditi-va la asta: Fratilor, in poze mai toate femeile arata bine! Si fetelor: toti astia de incearca sa va agate sunt debusolatii psihic pe care nu i-au vrut altele! Luati ochii din telefoane si tablete o clipa si dati o sansa celor de care va loviti zi de zi pe strada, celor langa care stati la film sau la coada pentru floricele sau … nu stiu… oricarui om real!

Poftim exemplu de boem fara pereche:

badoo1

Amandoi am ras copios cand am citit mesajul. Adica eu si iubitul meu.

Mai mult de atat nu am ce sa adaug. Mare e gradina! Evident, am inchis contul. Am aflat suficiente despre lumea asta.

Lasă un răspuns

