Ghici ce ai in poseta!

Dragele mele, asta este o provocare. geanta-unei-femei

Intrebandu-le zilele trecute pe colegele mele ce au in poseta, ca deh, mi-am permis, ca de la femeie la femeie, am avut ceva surprize. Un incarcator, rujuri, rimel, dermatogaf, miniparfum, blush, chei casa, chei masina, chei birou, portofel, o masca (?!) de carnaval, o rola de scame, manusi, o perie de par, o agenda, o umbrela de poseta, crema de maini, pixuri, agrafe, tigari, cercei, o punga cu bijuterii din argint, chitante si facturi, cabluri de date, stick-uri, oglinzi(doh).

Ca idee, 90% dintre obiecte le-am gasit in toate gentile.

Poseta unei femei este ca in bancul ala cu blonde: contine lucruri de care ar putea sau n-ar putea avea nevoie si desi stie sigur ce NU are in ea cauta pana gaseste (?!).

(Bancul la care ma refer este cel cu blonda care-si pune un pahar cu apa plin si unul gol langa pat. Unul in caz ca ii este sete si altul in caz ca nu.)

Voi cum stati? Ceva pestisori de acvariu sau ferme de licurici in poseta?

Lasă un răspuns

