Un altfel de rai

Oficial am renuntat. Este prea mult. Am avut prea multa rabdare. Punct. Nu mai caut nimic de imbracat si incaltat in orasul asta! Am umblat toata ziua sa-mi caut o pereche de cizme. Am fost dispusa sa fac un compromis. Mi-am zis ca daca nu gasesc o pereche de cizme wow, ar fi ok si unele dragute care sa ma faca sa vreau sa le probez. Cum se poate ca nici macar sa probez nu mi-am dorit?! Nici macar o pereche!

Este jenant pentru comerciantii din asa zisul mall din oras sa nu aiba produse care sa starneasca interesul de a fi probate, nemaivorbind de intentia de cumparare care la mine cel putin, a fost azi la o distanta mai mare decat este Luna fata de Pluto.

Zilele trecute sora mea, care stie tot ce misca pe net in materie de site-uri cu haine si incaltari, si-a comandat niste ghetute de pe un site. Comanda am primit-o eu si curioasa fiind, am desfacut coletul. Aha, deci se poate. Exista si incaltaminte frumoasa. De pilda aceste ghetute adorabile:

ghete

Deja le vad asortate la o pereche de blugi skinny sau la o rochita vaporoasa peste care as purta o gecuta de piele sau una din denim. Si acesta este doar un exemplu. In sutele de modele de incaltaminte apartinand brandului Kalapod, am gasit modele superbe de ghete cu blanita, din piele sau lacuite, cu sireturi sau fara, cu toc sau platforma, sport sau casual, in culori diverse si modele in ton cu trendul actual. Am gasit inclusiv modele cu animal print, foarte la moda anul asta, preturile ghetelor de dama fiind unul potrivit calitatii dar in acelasi timp accesibil.

Daca tot vorbesc de calitate si preturi accesibile, din click in click am ajuns sa admir si aceasta pereche de cizmulite pe care o vad asortata unor pantaloni pana la glezna purtati cu o camasa office.

cizmulite

Tot la capitolul cizme de dama am admirat si preferatele mele pentru acest sezon: ugg-urile. Confortabile si la indemana pentru multe tinute, eu le achizitionez in culori si lungimi diverse pentru ca efectiv le iubesc.

Pentru norocoase, am vazut ca exista si magazine in Bucuresti, doua la numar, pe Uverturii si pe strada Margeanului, iar pentru delectare va las doua poze sa vedeti cum arata un altfel de rai:

kalapodSursa foto: http://www.kalapod.ro

Lasă un răspuns

