Mic dictionar explicativ al femeii – 1-

„O rochie in plus nu strica niciodata”  – vorba din folclorul feminin recunoscuta tacit si fara entuziasm de suflarea masculina.

„Nu am pantofi”  – cea mai inocenta fraza emisa de o femeie, care exprima in realitate faptul ca are 100 de perechi de pantofi si 101 rochii si … you do the math.

hater

„Nu sunt suparata” – cea mai falsa negatie dintre toate negatiile posibile. Ea exprima tumultul interior al femeii, nemultumirile si angoasele dar si dorinta incredibila de a-ti rupe capul.

„Vin in 5 minute” – reprezinta capacitatea femeii de a transforma in mintea ei minutele in secunde si de a opri chiar timpul cand are chef si cand fardurile nu o mai pot scoate din vartejul temporal. Acele 5 minute se calculeaza ca suma de nervii tai supra timpul de cand o cunosti. Daca rezultatul este supraunitar – mai da-i o sansa – stai tu prost cu nervii. Daca insa rezultatul este subunitar, fugi mancand pamantul.

„Am uitat sa cumpar X chestie si sa platesc intretinerea” – insotit de o privire nevinovata aruncata pe sub genele lungi semnifica de fapt: „Stiu ca trebuia sa fac aia, dar am intrat intr-un magazin de haine, am probat niste rochite, le-am cumparat, si cand am iesit m-am intalnit cu o prietena si am mers la o cafea, si un fresh, si o ciocolata calda, o cola … si cand sa ma duc sa platesc intretinerea proasta aia plecase.”

Lasă un răspuns

