Dilema

rochie fluture                             rochita

Ati vazut vreodata ceva atat de frumos incat sa va lase la propriu cu gura cascata? Eu da, si daca este ceva pe lumea asta care ma poate face sa cheltui bani irational acel ceva poarte numele de: foarte multe rochite. 😀

In mai voi participa la un eveniment, si pentru ca sunt femeie, si pentru ca sunt eu, am inceput de pe acum sa caut ceva wow. Ideea shopping-ului atat de devreme este ca imi permite sa ma razgandesc. De mai multe ori. Partea buna este ca daca vor exista victime colaterale ( adica rochite cumparate fara simt de raspundere), stiti cum se spune: o rochie in plus nu strica niciodata ( vorba din folclorul feminin recunoscuta tacit si fara entuziasm de suflarea masculina).

Un alt avantaj al shopping-ului inceput cu 3 luni inainte este ca ai timp sa descoperi daca exista sanse ca rochita ta preferata sa fie aleasa si de o alta fata. Cu cat dai de produsul respectiv pe mai multe site-uri, cu atat sansele sa dai nas in nas cu o tipa imbracata asemanator cresc semnificativ.

In ceea ce ma priveste nu am emotii de genul acesta. Indiferent de unde imi iau rochiile in 90% din cazuri le modific, le personalizez cumva sa nu intampin o situatie jenanta. Nu a fost cazul pana acum iar la evenimentul din mai cu siguranta nu se va intampla asta pentru ca am gasit pe site-ul Wardrobe B hainute superbe, unicat. Un simplu search pe Google Image m-a convins de asta. De la bluze elegante pana la rochite pretioase, de lux, ce te duc cu gandul la covorul rosu, aici am gasit haine in tendinte pentru toate gusturile. Am gasit rochii deosebite online in culori si croieli fascinante. Feminine si delicate, cele trei modele de rochite de mai sus m-au pus intr-o grea dilema. Nu stiu pe care sa o iau. Imi plac toate, si in plus am gasit si o bluza office in culoarea cea mai la moda de anul asta:

bluzawardrobebVoi ce spuneti? Pe care sa o aleg? Help me. 🙂

Lasă un răspuns

