Visele nu au varsta

Stiti senzatia aia cand va doriti ceva foarte scump gen o masina cu multi cai putere si o cautati pe net si va faceti planuri, ca poate peste 1 an sau 10 … sau poate maine daca esti incredibil de norocos? Si dupa ce te pierzi printre zeci de pagini virtuale si te imaginezi invincibil pret de cateva minute revii cu picioarele pe pamant si iti vezi de duminica ta, se pare, mult prea libera?

Cam asa ceva patesc eu cand intru sa admir lucruri adorabile pe Noriel. Prima data am intrat pe site anul trecut cand cautam o rochita pentru fetita unor prieteni de familie. Am fost tentata sa le iau pe toate. Erau incredibil de dragalase si cochete. Azi le-am vizitat magazinul virtual la sugestia Google Ads, care probabil mi-a simtit dorinta de visare si mi-a afisat ceva de genul:

furby

Desi am trecut de ceva vreme de varsta plusurilor colorate, vederea acestor creaturi colorate si amuzante – Furby pe numele lor –  mi-a fortat mana sa dau click si sa ajung in lumea minunata din care as fi vrut sa-mi cumpere ai mei saci de jucarii si hainute cand eram mica. De exemplu, aceste jucarii m-ar fi amuzat teribil. Pe site, la categorii de varsta changing unittargetata am gasit si categoria 14 +, asa ca as putea avea o scuza.

Cu ochii dupa chestii colorate am gasit aceasta masuta de infasat bebelusi. Nu stiam ca un astfel de obiect este atat de complex ca dotari si functionalitati: poate fi utilizata de la 0 luni, are cadita cu orificiu de scurgere si 2 etajere, roti cu dispozitiv de blocare, suport pentru cosmetice si scutec si saltea de infasat bine capitonata, detasabila, cu margini de protectie suprainaltate. Serios, parca as vorbi de masina lui James Bond! Este incredibil!

Tot la capitolul incredibil am incadrat si acest landou pentru bebe cu un design absolut superb si o culoare foarte la moda anul asta. Pentru necunoscatori, desi o sa va prindeti din poza, landoul este acel cosulet in care sunt tinuti cei mici in special in masina. El trebuie sa fie de calitate, asta traducandu-se printr-un sistem de siguranta imbatabil si material de calitate care sa asigure celui mic protectie si confort.

landou

Nu stiu ce imi ofera viitorul, dar sunt incantata ca am invatat cate ceva azi. 🙂

Sursa foto: http://www.noriel.ro.

Lasă un răspuns

