Unde, cand, cum

Anul asta se implinesc 5 ani de cand am terminat facultatea. Atat de putin timp in care s-au intamplat atat de multe. Bune, mai putin  bune, clipe de fericire maxima sau momente de epuizare sufleteasca, agitatie maxima sau relaxare pe fuga, toate au fost parte din viata mea de pana acum.

In facultate toate erau, asa cum le vad acum, enervant de simple. Aveam doar doua viteze: foarte incet  – cand venea vorba de mersul la cursuri, invatat si alte activitati conexe si viteza luminii cand era vorba de viata din afara salii de curs. Traiam totul cu inima batand in ritm nebunesc si simteam la un alt nivel. Imi amintesc ca nu aveam timp sa plang, sa rad, sau sa fiu trista mai mult decat era permis. Aveam multi prieteni si dimineata mea incepea intotdeauna cu mesaje sau planuri cat pentru o saptamana intreaga. Acum diminetile incep cu ” In cat timp ajungi? Te asteapta cineva” iar zilele se termina cu gandul ” Daca nu adorm in juma’ de ora deschid iar televizorul”.

Si cand ma gandesc ca atunci cand am intrat prima data in camera de camin nu am gasit decat un pat, o masa cu doua scaune si o revista mica rasfoita, nu-mi vine sa cred ca am senzatia aia inca atat de vie in mine. Senzatia de entuziasm amestecat cu o teama de nou teribila. Pentru ca ai mei urmau sa-mi trimita bagajele peste doua zile aveam in fata perspectiva a cateva ore fara laptop, fara net sau alte mijloace de divertisment. Fortata de imprejurari am inceput sa dau nervoasa pagina cu pagina din unica mea sursa de divertisment, revista cu pagini ciufulite. Hm  – am zis peste vreo cateva saptamani cand colegele mele abia asteptau fetele care ne aduceau revista – asta e o chestie foarte tare. Revista Zile si Nopti era un fel de guru in materie de tot ce-ti trecea prin minte. Vroiai o pizza buna, un salon cosmetic cu servicii accesibile sau sa afli unde este clubul cel mai cool din tot Galatiul, revista asta le stia pe toate! Si nu erau putine.

La vremea aia nu aflasem ca exista si site-ul www.zilesinopti.ro, asa ca alaturi de agenda universitara, tineam dupa mine si acest index ambulant atat de necesar al vietii de student.

Pe la sfarsitul anilor mei de studiu, din revista colorata, am aflat de The Light Cinema, unicul cinematograf din Bucuresti cu tehnologie 6D. Situat in Rahova, cinematograful are 1150 de locuri si nu este destinat doar iubitorilor de film, lucru pe care l-am aflat cand am mers acolo la un stand up. Aici se pot viziona transmisii live prin satelit de la Metropolitan Opera New York sau Teatrul National din Londra, evenimente sportive live dar se organizeaza si lansari de filme ale unor mari regizori romani, festivaluri de film, concerte live si vizionari private.

light cinema

Pentru cei mai boemi, pe site-ul celor de la Zile si nopti lor puteti gasi si o alternativa mai clasica pentru vizionarea unui film bun. Locatia, toata lumea o stie: Cinema Patria. Desi cu o istorie a numelui in spate, cinematograful este unul impecabil,  are o capacitate de 1014 locuri, aer conditionat, sistem de sunet Dolby Stereo si prezinta filme de ultima ora, productii internationale sau nationale, premiere si avanpremiere, iar in plus dispune si de o sala mica – Caffe Cinema 3D.

Chiar daca nu mai sunt studenta de ceva vreme si nu mai locuiesc in Bucuresti sau Galati, recunosc ca inca mai pastrez in debara revistele adunate in timpul studentiei. Imi amintesc de o lume in care, sa aflu cand si unde se intampla lucruri, erau singurele mele probleme.

Sursa foto: http://www.zilesinopti.ro.

Un gând despre “Unde, cand, cum

Lasă un răspuns

