Un nou mod de a face shopping

Bunica avea o vorba: „Numai maine nu-i poimaine” si o spunea de fiecare data cand ma chinuiam eu cu orele sa termin un lucru si cand ma plictiseam de el imi ziceam ca il fac maine. Si acum ma lupt cu problema asta si desi stiu ca daca abandonezi sa faci un lucru nu se rezolva singur pana a doua zi, inca mai sper sa se intample asta uneori.

Nici nu au trecut bine sarbatorile ca se apropie altele. Anul asta Pastele o sa fie ceva mai devreme ca anul trecut – pe 12 aprilie – asa ca am inceput deja sa caut cadouri. Nu este devreme. Nu pentru mine.

De Craciun am luat cadourile fix inainte sa plec din oras la ai mei. Va inchipuiti ce nebunie am facut. Cand am ajuns la ei nu stiam care punga este a cui.

Anul asta nu voi ajunge la ai mei de sarbatori asa ca m-am gandit la o modalitate de a le aduce zambetul pe buze si o parte din mine in casa. Am epuizat cadourile gen: bluze, sacouri, ceasuri, posete, cosmetice de toate felurile asa ca m-am gandit sa trec la un alt nivel: cosurile cadou de Paste.

Am avut o experienta similara de Craciun cand am cautat tot internetul un astfel de cadou. Primisem eu unul de ziua mea si eram curioasa unde se gasesc genul asta de atentii dulci. Am ajuns pe Boutique Cadeaux locul celor mai spectaculoase combinatii de bauturi, dulciuri si culori care te ademenesc sa le vrei pe toate. Partea interesanta este ca aici gasiti si cosuri cu produse traditionale, specifice diferitelor zone ale tarii, asa ca daca aveti rude prin Moldova, spre exemplu, le puteti trimite un cos cu cozonac ambalat si decorat manual, un vin Domeniile Ostrov Cabernet Sauvignon, fursecuri fragede din cereale integrale, un gem si o zahusca ca la bunica acasa.

Recunosc ca sunt influentabila cand vine vorba de reclame, ambalaje. Cand am vazut cosul asta, desi stiam ca este posibil sa nu apuc sa mananc ceva din el, l-am ales fix pentru lucrurile care imi placeau mie. Praline, ciocolata cu lapte, caramele, tarrone, spumant dulce …

Va las sa il admirati. Voi cobora sa imi cumpar niste legume pentru o salata. 😀

vega

Lasă un răspuns

