Timpul in ceasuri si ceasuri in timp

Sunt innebunita dupa ceasuri. Gold, silver, pink gold, curea metalica, curea din piele, subtire, groasa, neagra, maro, sport, elegant sau casual, daca s-ar putea mi-as lua din fiecare model cate un exemplar si apoi inca unul in plus, asa, sa fie.

Cea mai mare dezamagire legata de un ceas am avut-o acum cativa ani, cand la inceputul relatiei noastre, iubitul meu mi-a daruit un ceas, destul de scump la vremea aia pentru un buget de student. Cum sunt usor instabila cand vine vorba de cadouri pentru care mi-am udat genele inainte, nici bine nu l-am primit ca a doua zi l-am pierdut dupa ce in prealabil ma razgandisem cu privire la dorinta mea de a-l avea. Adica pe scurt nu-mi mai placea, lucru care s-a schimbat radical dupa ce am realizat ca nu-l voi mai gasi vreodata. Imi parea mai drag ca oricand si in memoria pierderii lui am pastrat pana acum cele 4 zale scoase pentru ca imi era prea mare, problema care a si dus la caderea lui de pe incheietura mea, ceva mai firava acum 5-6 ani.

Atunci a inceput nebunia mea cu ceasurile, de parca daca imi luam ceasuri mai des decat o rochie, aveam sa-l gasesc pe cel pierdut … Iata-ma azi, dupa atatia ani, si zeci de colete livrate de pe toate site-urile posibile, in cautarea unui nou ceas care sa-i semene aceluia. Nu l-am  gasit … Inca …

Am gasit in schimb ceasuri de dama Guess unele dintre favoritele mele alaturi de cele de la Festina. Guess, in materie de ceasuri, este un brand apreciat, prin calitatea si designul accesoriilor produse si comercializate. De la ei mi-am luat de Craciun un ceas pink gold pentru ca nu aveam niciunul si modelul gasit pe cautceas.ro era absolut spectaculos. Si era si la reducere. 🙂

Pentru ca l-am amintit pe iubitul meu, si pentru ca in doua saptamani va fi Valentine’s Day, m-am gandit ca s-ar bucura sa primeasca si el un ceas nou. Desi eu sunt fana ceasuri sport cu accente masculine, el prefera ceasurile clasice.

Am decis sa fac un compromis: o sa cumpar ceva clasic dar de la un brand recunoscut pentru ceasurile casual – sport: si anume Seiko. Am ales cu greu unul din zecile de ceasuri Seiko disponibile pe site.

ここにあります

Asta e un fel de iata-l in japoneza. 🙂

seiko

Un gând despre “Timpul in ceasuri si ceasuri in timp

Lasă un răspuns

