Iarna poate fi ca vara

Au trecut toate sarbatorile posibile, se apropie vremea frumoasa asa ca ne pregatim de o noua runda de renovari. Desi au ramas din toamna cateva materiale de constructii necesare planurilor noastre, ne-am gandit ca cel mai potrivit ar fi sa luam altele pentru ca multe dintre ele nu mai au aceleasi proprietati dupa ce nu au fost utilizate vreme indelungata sau pastrate corespunzator. Ma refer la materiale de genul adezivului, kitului sau gipsului. Da stiu, este surprinzator pentru mine, o femeie, sa cunosc cate ceva despre asta, dar uite ca am invatat sa imi pese cand vine vorba de locul unde ma relaxez  dupa o zi lunga si obositoare. Nu doar barbatii trebuie sa se priceapa la chestii tehnice.

Anul trecut eu am fost cea care a cautat, cu lista facuta de zugrav in fata, multe dintre materialele necesare. Acum am inceput cu maruntisurile gen: kit, adeziv, cabluri, coturi, tevi, intrerupatoare si am continuat cu o chiuveta si un calorifer. Cum nu am timp sa merg in magazine, aprovizionarea am facut-o, fireste, online. Va vine sa credeti ca din peste 30000 de produse gasite pe site, pe langa cele de pe lista, am fost tentata sa iau si altele, doar asa, sa fie, pentru ca mi se pareau interesante? Acum ii inteleg pe cei care se inghesuie la promotiile bormasinilor sau fierastraielor electrice. Ceva din reclama lor te face sa le vrei chiar daca nu-ti trebuie.

arabesque

Primul lucru pe care l-am facut cand m-am mutat aici acum ceva ani a fost sa schimb caloriferele. Erau din fonta, dar aveau putini elementi si mi s-a parut ca nu e suficient de cald. In viziunea mea, cald inseamna sa stau iarna in pantaloni scurti, cand afara sunt -15 grade. Anul trecut o firma de specialitate s-a ocupat de izolatia intregului bloc si s-a observat o imbunatatire considerabila in ceea ce priveste temperatura. Acum, dupa ce am schimbat caloriferele din fonta cu unele din aluminiu stam cu geamurile deschise. Este cunoscut faptul ca aluminiul este unul dintre cei mai buni conductori de temperatura si in acelasi timp este foarte rezistent la coroziune. Asta face din caloriferele din aluminiu o investitie durabila si de ce nu, foarte de efect. In mod clar, din punct de vedere estetic un astfel de calorifer este mai indicat decat unul incomod, greu si invechit din fonta, indiferent ca aveti centrala de apartament sau incalzire centralizata.

Singura camera fara calorifer nou a ramas dormitorul. Daca tot schimb caloriferul, m-am gandit ca ar da bine si o chiuveta noua pentru baie si cum nu am gasit niciuna pe placul meu in oras, am comandat-o tot online. Am platit cu cardul si ma astept ca dupa doua zile de la primirea banilor, cei de la Arabesque, pentru ca de la ei am cumparat totul, sa-mi livreze comanda. Comanda imi va fi livrata acasa si uite-asa, pe langa faptul ca am economisit si ceva banuti, pentru ca au preturi super ok, ma aleg cu minim de efort pentru maxim de eficienta si profesionalism.

Va dati seama cum ar fi fost sa stau cu lista in mana in mijlocul magazinului si sa ma uit la un cot PP-R 90/020 supra si sa nu stiu ca asa se numeste sau la ce foloseste. 😀  Pe site am gasit prezentarea detaliata a fiecarui produs achizitionat si asta intr-un mod pe intelesul tuturor. In felul asa am salvat si un consultant de o ora de stress. Cateva click-uri pe http://arabesque.ro si toata lumea a iesit pe plus. 🙂

Sursa foto: http://www.arabesque.ro.

Lasă un răspuns

