Google chiar stie tot

De cateva zile caut pe net locuri de unde sa cumpar un caine. Cadou, evident. O buna prietena isi serbeaza aniversarea si pentru ca o stiu iubitoare de animalute, m-am gandit sa-i fac o surpriza cu blanita. Este la facultate in Bucuresti si pentru ca recent a ramas fara colega de apartament, cred ca un amic necuvantator o va inveseli. Am de ales intre un shar pei si un shih tzu. Mie imi place mai mult primul, dar am citit ca nu este o rasa foarte afectuoasa si energica pentru ca … stiti si voi cum arata.

As vrea sa ofer mai mult decat un animal de companie, as vrea sa ofer un prieten si un shih tzu pufos ar indeplini cu succes rolul acesta. Se stie ca sunt foarte prietenosi cu alti caini, afectuosi, atenti si plini de energie.

Tot cautand pe tot felul de site-uri cum se ingrijesc aceste pufosenii, ce hrana prefera si ce probleme de sanatate pot avea, prietenul meu Google mi-a oferit, ca de obicei niste sugestii. Pe Facebook, in lista de ads-uri. Am intrat pe paginile catorva cabinete veterinare din Bucuresti si din click in click am ajuns pe pagina unui cabinet veterinar din sectorul 2, unde am fost surprinsa sa aflu de cate lucruri poate avea nevoie un animalut de companie si cat de multe servicii poate acoperi un astfel de cabinet. Ideea asta de cadou m-a responsabilizat cumva asa ca mi-am facut temele pentru a afla cat mai multe despre ce sarcini va avea prietena mea in calitate de viitoare proprietara de catelus adorabil.

mobilevet

La fel ca un om, un caine are nevoie de controale medicale, de rutina sau pentru rezolvarea unor probleme precum deparazitari interne sau externe. Are nevoie de tratamente stomatologice, vaccinuri sau chiar ecografii cardiace. Are nevoie de jucarii si mancare speciala, sedinte de igienizare si infrumusetare, dar mai mult decat atat are nevoie de atentie. Cei de la Mobile Vet ofera servicii complete:  de la un medic veterinar care se va ocupa cu prioritate de animalut, pana la internari, consultatii si tratamente la domiciliu si chiar un taxi pet care poate duce acasa clientului hrana comandata de la pet shop-ul lor. Mai mult decat atat cabinetul este deschis non stop si au inclusiv servicii de cazare in regim de pensiune pentru animalute.

Au numarul de telefon pe site asa ca nu-mi va fi greu sa-i contactez cand o voi primi pe Ariana. Da. O sa fie fetita si da, mi-am permis sa-i fiu nasa. 😀

Lasă un răspuns

