Cu gandul la vara

Inca de mica, citind pagini fascinante din Legendele Olimpului, visam la Grecia si frumusetea peisajelor sale pe care mi le imaginam exact ca in descrierile gradinilor din Olimp. Personal, Grecia imi pare destinatia perfecta pentru luna de miere sau pentru o saptamana de relaxare intre fete. Sigur ca unii spun ca poti face plaja la fel de bine si la noi. Sunt de acord … dar prefer sa nu aud barmanul de pe plaja cand injura sau ii spune chelnerului ce i-a facut unei tipe cu o seara inainte. Am timp de maxim 2 vacante pe an si daca una dintre ele este in afara tarii, prefer sa am un sejur perfect. Este de bun simt dorinta mea, nu?

Nu-mi place sa planific vacante. Aleg destinatia si apelez la o agentie de turism. Nu am rabdare sa fac zeci de calcule si combinatii de avion+cazare+masa, doar sa ies cu 10  euro in minus.

Am incredere ca un tur operator mi-ar face o oferta potrivita dorintelor mele si ar avea grija ca toata vacanta mea sa se desfasoare in conditii optime. Personal, ma simt mai in siguranta atunci cand merg intr-o vacanta organizata de o agentie. Consilierul meu  in materie de concedii super relaxante este unul la care am apelat in urma unei recomandari. Fortunabusiness.ro este locul unde am gasit mereu consultanti indreptati catre nevoile mele si dornici sa-mi ofere pachetul turistic perfect.

Spre exemplu acum astept de la consultantul meu cateva detalii extra despre diferentele dintre o vacanta in Santorini si una in Zakynthos. Ambele sunt la oferte de tip charter, oferte care includ: 7 nopti cazare cu mese conform hotel, transport charter TAROM, transfer de grup aeroport / hotel / aeroport, asistenta turistica in lb. romana, taxe aeroport si asigurare medicala si STORNO indiferent de varsta. Din punct de vedere al costurilor pachetele sunt asemanatoare. Peisajele sunt superbe si intr-un caz si in altul: mare de un albastru perfect, senin si cald, plaja care se uneste cu munti cu o vegetatie luxurianta formata din plantatii de maslini, citrice si paduri de pini. Mi-e aproape imposibil sa aleg.

zakynthos
Zakynthos
Santorini
Santorini

Pe langa pachete de vacanta cu costuri competitive la chartere pentru Zakynthos in 2015 cei de la Fortuna Business Travel  mai au un atu incontestabil: vechimea. Vechimea echivaleaza cu experienta, iar experienta de 14 ani in domeniu, este mai mult decat relevanta cand te lasi pe mana unei agentii de turism.

Fie ca voi alege charterul pentru Santorini sau vacanta pe insula Zakynthos, sunt convinsa ca sejurul meu va fi perfect. Voi avea alaturi oamenii dragi si de la distanta, cineva se va ocupa sa petrecem in cel mai relaxant mod posibil cele 7 zile de vacanta.

Lasă un răspuns

