Momente colorate

In ultima vacanta avuta am avut neplacuta surpriza de a ma alege cu un aparat foto nefunctional, fara sa apuc sa-l fortez mai mult de 3-4 poze, si acelea facute in avion. :/

Imaginati-va ca nu este foarte reconfortant sa-ti planuiesti 3 luni o vacanta, sa nu poti dormi mai mult de 2 ore pe noapte toata saptamana dinainte de plecare si sa te trezesti cu adorabilul instrument stricat cand ti-era lumea mai draga.

Probabil ca asta mi-e pedeapsa pentru ca singurul lucru pe care l-am intrebat cand am luat aparatul foto a fost: Aveti si pe roz?

Pentru excursia de Paste am inceput sa-mi caut de pe acum printre zeci de  aparatecanon foto pe cel care va avea onoarea de a surprinde peisaje fascinante si franturi de civilizatie ale unei tari pe care imi doresc de mult timp sa o vizitez. Marci vizate: Nikon, Canon, Sony. Model: nu ma mai intereseaza atat de mult cat imi doresc sa faca niste poze care sa-mi aduca aminte peste ani de fiecare centimentru de pe petalele unei flori, fotografiate intr-o dimineata, dupa ce cazuse roua. Modelul acesta de la Canon m-a atras prin designul simplu si forma compacta care ajuta la o depozitare facila, neocupand astfel mult spatiu. Rezolutia imaginii de 5184 x 3456 si cea a senzorului de 18.0 Mp au fost si ele definitorii in alegerea aparatului foto.

Tinand cont de gafa de care v-am zis, am aruncat o privire si la camerele video pentru ca, nu intentionez sa ma intorc a doua oara in acelasi loc si vreau sa exploatez la maxim tot ce imi va oferi concediul acesta. Stiti si voi ca exista momente pe care o camera foto nu le va putea surprinde niciodata la fel de bine ca una video.  Agitatia unei metropole, entuziasmul unui carnaval sau murmurul unui parau ori zgomotul unei cascade, toate au nevoie de o camera video care sa le surprinda frantura aceea de viata care te va face sa tresari peste ani cand vei revedea filmarile.

Pe site-ul StradaIT.ro puteti rasfoi virtual zeci de pagini cu sute de produse performante care va pot veni in ajutor cand va veti planifica concediul visat. Consider ca un concediu perfect presupune o dotare impecabila cu aparatura de o calitate ireprosabila.

Sigur, exista o gramada de lucruri care pot strica o vacanta, dar eliminand riscuri previzibile, subiective – gen defectiuni ale aparatelor foto, vom fi cu un pas mai aproape de momente de neuitat.

Lasă un răspuns

