Hai la shopping!

Cea mai tare chestie aflata pe ziua de azi: exista un loc de unde pe langa  produse pentru copii, produse alimentare, cosmetice, produse de ingrijire personala, bauturi si electrocasnice poti cumpara si detergenti de rufe!

Am ajuns pe site dupa un banal click pe o reclama si am ramas placut surprinsa. Practic am nimerit intr-un supermarket online non stop care iti livreaza in 24 de ore comanda acasa, dupa ce ai achitat contravalorea cosului de cumparaturi cu cardul. Visa sau Mastercard. Am observat chiar si costuri usor mai scazute fata de un supermarket obisnuit dar si produse care se gasesc rar in magazinele clasice.

Nu voi sta inghesuita la coada sau crispata ca nimeresc o casiera care nu stie sa utilizeze POS-ul. Nu trebuie sa semnez pe chitanta de POS desi scrie clar pe ea ca nu necesita semnatura si nici sa primesc rest zeci de monezi de 10 bani. Pe site-ul cu nume jucaus, Shopidoki.ro, pot citi linistita descrierile produselor si nu am cum sa pierd vremea cautand pe zeci de rafturi, pentru ca produsele sunt organizate frumos pe categorii si branduri, iar in cazul detergentilor si in functie de tipul produsului, greutate si tipul de rufe pentru care sunt indicati. Apropo de asta, desi nu eram fana Ariel, pentru ca nu-mi placea faptul ca mirosea prea dur, de cand cu varianta detergent lichid pentru rufe negre si cea cu Lenor, am revenit la sentimente mai bune.

shopidoki

Comanda minima este de 100 de lei si livrarile se fac in toate judetele tarii in 24 de ore din momentul confirmarii comenzii. Ideea mi se pare superinteresanta, mai ales ca daca am mai sta cu orele si in market-uri cautant detergenti, periute de dinti sau borcane de ciuperci, am risipi in van timpul liber din ce in ce mai putin. Alegeti sa fiti comozi si incercati macar o data sa fiti amabili cu voi, oferindu-va experienta achitarii unui cos de produse virtual cu produse cat de poate de reale si de calitate. Spor la shopping!

Un gând despre “Hai la shopping!

Lasă un răspuns

