Somnul tau cel de toate noptile

Acum ceva ani, mai mica fiind, cand vedeam reclamele de la teleshop la produse gen perne si saltele care promiteau sa-ti ofere somnul magic, ma gandeam: Pe bune? Chiar conteaza asta? Daca ti-e somn, adormi si pe un sac de nisip.

Ei, uite ca nu este chiar asa. Sunt momente cand poti sa mori de somn si sa nu poti adormi pentru ca ceva lipseste. Ceva-ul ala care sa te ajute sa ajungi in lumea viselor dupa o zi epuizanta la munca sau dupa un week-end plin de aventura. Ceva-ul ala care te asteapta acasa sub asternuturi racoroase in zilele toride de vara sau sub pilote pufoase in iernile geroase. Acel ceva care iti ofera somnul odihnitor pe care il meriti dupa ce ai facut ordine o zi intreaga. Acel ceva numit simplu saltea.

Acum 3 ani cand am schimbat mobila, am cumparat odata cu patul si o saltea. Am ales-o pe cea mai scumpa pentru ca m-am gandit ca trebuie sa fie mai buna. Ei bine, concluzia dupa 3 ani este ca nu a fost deloc buna. Pretul ridicat nu este neaparat un atribut al calitatii si stiti de ce? Pentru ca depinde de unde o cumperi. Logic ca un producator de mobila iti da o saltea scumpa, sa poata fi pe masura pretului mobilei pe care ti-o vinde dar e ca si cum s-ar apuca Ray Ban de produs smartphone-uri. Ar fi wow, dar te-ai gandi de doua ori daca ai da foarte multi bani doar pentru brand si pe ceva care apartine unei nise nespecifice producatorului acela.

somnusor

Pe premisa aceasta am ajuns dupa un rapid search in sute de mii de rezultate dupa sintagma: saltele de calitate, fix pe site-ul cu gama cea mai diversificata de saltele: salterra.ro.

Aici am intrat prima data in sectiunea cum imi aleg salteaua si am realizat cat de important este acest obiect din prima fraza citita: pe oricare saltea poti sa dormi, dar nu pe oricare te poti odihni cu-adevarat. Simplu, si atat de profund si adevarat in acelasi timp. Mai apoi am inceput sa navighez site-ul si am ajuns la concluzia ca am ajuns aici la fix: ma asteptau atat de multe oferte speciale de la Salterra incat nu stiam unde sa ma uit mai intai. Greu de crezut ca ma poate entuziasma pe mine search-ul pe un site destinat vanzarii unor saltele dar parca ma si vedeam visand frumos intr-un pat accesorizat cu o saltea numai buna de un somn pe cinste. Am gasit aici minunatele saltele matlasate dar si inovatoarele saltele cu memorie de forma. In plus am descoperit pe site protectii pentru saltele in culori diverse si materiale precum: bambus – pentru zilele de vara sau lana pentru un plus de caldura iarna.

Asa ca, daca:

    • nu dormi bine, iar ziua esti iritabil sau nu te poti concentra,
    • te trezesti dimineata obosit sau cu spatele intepenit,
    • s-a deformat in zona in care dormi,
    • la mijloc a aparut o adancitura si te rostogolesti peste partener,
    • marginile saltelei sunt foarte moi sau simti arcurile cand te asezi pe pat,
    • te trezesti cu dureri de spate,
    • salteaua actuala are mai mult de 7-10 ani,

atunci trebuie sa stii ca a venit vremea sa schimbi salteaua. Locul l-am gasit eu. Salteaua o gasiti voi. Aveti grija de cel mai de pret capital al vostru: somnul, cu o investitie responsabila si de durata.

Somn usor!

Lasă un răspuns

