Recomandari cosmetice (2)

Nu mai sunt fana L’Oreal de ceva vreme, insa fac ce fac si tot la brandul asta ajung. Mai ales cand vine vorba de produse pentru ingrijirea parului.

Parul meu este unul dificil: subtire si nerezistent la produse de styling. Adica dau 200-300 de lei sa ma tund, coafez si sa-mi fac nu stiu ce tratament pentru par si in jumatate de ora parul meu este … tern si fara viata. Evident ca lucrul asta ma scoate din sarite. Si evident ca investesc sa il fac sa arate mai bine. Cand spun ca investesc nu ma refer la faptul ca imi dau jumatate de salariu pe produse destinate ingrijirii parului.

In momentul asta ritualul meu este urmatorul: dimineata si seara folosesc un tonic pentru stimularea cresterii parului, seara inainte sa-l spal il dau pe varfuri cu un ulei pentru regenerare, il spal dupa 2 ore cu un sampon pentru par degradat, iar la sfarsit aplic un balsam pentru stralucire si hranire a parului.

Iata minunatele produse de luna aceasta:

DSC_0010

Tonicul este ok, nu ingrasa parul (dimpotriva)  si poate fi aplicat si dupa spalarea parului, cu conditia sa masati usor scalpul pret de 5-10 minute. Are pulverizator, lucru care este pe placul meu, insa trebuie sa aveti grija sa nu pulverizati aproape de ochi sau ten sau sa inspirati dupa ce l-ati utilizat. Da un usor disconfort nazal.

Balsamul este indicat pentru par, in special iarna cand parul se electrizeaza mai mult. Din experienta, cam orice balsam te poate scapa de problema asta. Cel de la L’Oreal – Color Vive –  ofera vitalitate si stralucire parului. L-am luat in graba dintr-un supermarket pentru ca nu aveam alte optiuni.

Samponul L’Oreal Professionnel Expert Serie este super ok. In mod normal poate tine loc si de balsam, insa tinand cont de anotimp nu risc sa-mi vad parul electrizat. Miroase frumos si, sincera sa fiu, pe mine m-a atras ambalajul. :D.

In final, uleiul de la Matrix, este cea mai buna achizitie. In descrierea lui scrie ca poate fi folosit oricand si oricum. Adica: in combinatie cu samponul, inainte/dupa spalare, inainte sa folositi placa. Eu il folosesc doar inainte sa spal parul, pentru ca in celelalte variante fie imi ingrasa parul, fie il electrizeaza mai rau. Efectiv vad cum imi hraneste parul deterioarat de actualul meu look cu ombre. Nu il utilizazti in exces, nu faceti decat sa va incarcati parul aiurea.

A. Si o data pe saptamana aplic pe par masca homemade cu ingredient principal mierea. Face minuni. 🙂

Voua ce produse de ingrijire a parului va fac bine? Stiti ceva secrete?

Va invit sa le impartasiti.

Lasă un răspuns

