Online este mult mai bine

Trei ore din viata mea le-am pierdut cautand haine in acest superb oras. Trei! Si nu am gasit decat niste geci de baieti urate si kitchoase  si paltoane si geci de fete croite prost cu niste preturi reduse nejustificat de mari, mai ales ca nici nu erau de la vreo firma renumita. Adica vinzi intr-un magazin cu pretentii si trebuie sa pui pretul de 5 ori mai mare. Este de inteles … cumva. Faptul ca acelasi haine sunt la reducere si iar la pret normal, si iar la reducere ma face sa cred ca hainele astea se vor demoda pe rafturi si patronasii de ocazie isi vor pierde investitia iar afacerea lor va ajunge sa aiba o viata mai scurta ca a unei molii.

Sa se noteze ca am incercat. Chiar mi-am dorit sa fiu si eu una din furnicile care pun in miscare economia locala. Nu s-a putut, iar urmarea fireasca a fost shopping-ul online.

Cineva ma intreba zilele trecute daca am curaj sa cumpar online haine. Fireste ca am. Pentru ca este foarte simplu. Imi place ceva, aleg marimea, verific dimensiunile si apoi comand. Pe Tinar, de exemplu, daca aleg varianta platii la livrare suport costul transportului, dar daca platesc cu cardul primesc coletul gratuit. Super, nu? Am facut zeci de comenzi pe site-ul lor si nu am avut niciodata emotii ca nu primesc banii inapoi daca nu mi se potrivesc hainutele sau ca dureaza saptamani sa-mi fie returnati in cont. Pana acum mi-am comandat de aici camasute, fustite si rochite office, insa de data asta am nevoie de ceva mai mult.

Am ajuns la concluzia ca in ultimul an mi-am luat doar 2 perechi de blugi, asta pentru ca nu-i mai port decat ocazional si prefer rochiile. A inceput insa sa-mi lipseasca stilul casual-sport si niste blugi conici s-ar potrivi de minune cu ugg-urile achizitionate recent sau, de ce nu, cu o pereche de pantofi stiletto. Imi plac hainele de pe site-ul lor pentru ca stiu ca sunt din genul acela de material care face toti banii, pentru ca nu se strica dupa doua spalari sau se largesc dupa cateva purtari. Am gasit aici modele deosebite de la Levi’s, Diesel si Lee, marci recunoscute pentru calitatea hainelor comercializate.

Pentru ca mi-am ales blugi, firesc, am nevoie si de o geaca sport, mai ales ca in februarie mergem intr-o mini escapada la munte si o geaca calduroasa care sa ma protejeze de frigul de pe crestele Bucegilor ar fi binevenita. Sunt de parere ca pentru o astfel de ocazie sunt potrivite gecile de lungime medie, cu gluga si nu exagerat de groase, pentru ca o vestimentatie foarte incarcata ar putea face incomoda deplasarea. Plus ca, nu intotdeuna hainele care par foarte groase, tin si cald. Am gasit zeci de modele de geci ieftine superbe, de fas si piele, modele atractive ca design dar si ca pret pentru ca, sa nu uitam, suntem in perioada reducerilor.

Rasfoind site-ul am ajuns pe pagina destinata paltoanelor si mi s-a oprit respiratia pret de cateva secunde. Am dat peste doua dintre cele mai frumoase paltoane din lume ❤ :

paltontinar                                        desigualpalton

Superbe, nu?

Am ales doar doua, insa alte peste 60 de modele de paltoane ieftine de dama asteapta sa fie descoperite. Reducerile de iarna tin pana pe 15 aprilie, insa stiti ca hainele cele mai tari se vand repede, la inceputul campaniilor de soldare. Profitati si voi. 🙂

Un gând despre “Online este mult mai bine

  1. Cumaparaturile online sunt un adevarat beneficiu. Este inca din pacate un risc in Romania, prefer sa merg pe siteuri recomandate decat sa explorez pentru ca un alt aspect de risc este atutenticitatea lucrurilor de pe siteurile respective. Great entry. Keep up

    Apreciază

Lasă un răspuns

