Cheia succesului

Primul meu job a fost acela de agent de teren la UPC. Este clar care-mi erau atributiile si imi amintesc ca imi era foarte usor la vremea aceea sa le promovez oamenilor serviciile lor. Colegii mei erau foarte tineri, ca si mine, si foarte ambitiosi sa porneasca cu dreptul. Stiu ca este un fir de nisip intr-un desert dar ma simt un pic importanta ca am contribuit si eu la portofoliul de peste 1.150.000 de clienti. Am ajuns in cei aproape doi ani sa ma identific cu brandul, cu standardele si politica promovata, si asta deoarece credeam in produsele pe care le vindeam, urmarea fireasca fiind aceea ca le-am devenit client in 2010, cand m-am mutat aici.

Stiti reactia aia cand lucrezi la posta, sa zicem,  si iti spune cineva: „A … dar tu nu ai treaba multa, ca doar nu vin oameni non stop sa cumpere plicuri” si tie nu-ti vine sa crezi ce limitat este? Ei bine, omul cat traieste invata. Si afla. Asa credeam si eu despre UPC si nu mi-a venit sa cred in cat de multe domenii pot ajuta clientii. Ma gandeam … Da. Upc. TV + NET. Si cam atat fac oamenii astia. Si putina servisare. Mai pica netul, mai un router.

Ei bine insa, ca orice corporatie care se respecta, UPC, a dezvoltat pe langa divizia destinata persoanelor fizice si o divizie pentru persoane juridice. Si cand spun asta nu ma refer doar la pachete cu cel mai bun internet pentru companii ci si la pachete de servicii si produse adaptate nevoilor si schimbarilor aparute in lumea companiilor mici si mijlocii.

hosting

Gama lor de produse este extrem de diversa: de la pachete simple, securizate si flexibile de hosting email, destinate IMM-urilor si pana la oferirea celei mai rapide si comode solutii de asigurare a integritatii, sigurantei si autenticitatii corespondentei electronice: semnatura electronica. Avantajele clientilor sunt numeroase si pentru un serviciu si pentru un altul insa cel mai important in cazul hosting-ului mi s-a parut faptul ca aplicaţiile companiei sunt online tot timpul şi nu depind de serverul propriu, pentru ca ele sunt găzduite de servere conectate în noduri de mare viteză (fibra optică), în centre de date moderne.

Tinand cont ca au linie de suport dedicata clientilor de afaceri, iar un cont la ei presupune alocarea unei persoane care sa se ocupe in mod special de el, este evidenta orientarea spre client, elementul esential in buna functionare a unei afaceri la orice nivel.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s