A folosi sau a nu folosi? Asta-i provocarea!

Dintotdeuna mi-am dorit sa am ochii negri. Sau verzi … ori albastri. Si am cam epuizat optiunile. 😀

Zilele astea m-am gandit sa-mi schimb look-ul: as vrea fie sa-mi fac breton si sa-mi vopsesc parul castaniu deschis, situatie in care cred ca mi s-ar potrivi niste lentile de contact colorate negre fie sa ma vopsesc roscat deschis si sa-mi asortez niste lentile colorate verzi. Sau invers. Inca ma gandesc.

Desi unii nu vad cu ochi bun artificiul acesta si il considera un semn al superficialitatii si neacceptarii de sine, eu consider ca este cea mai wow inventie facuta vreodata in materie de infrumusetare faciala. Adica eu m-am nascut cu niste banali ochi caprui si ii pot transforma cat ai spune beauty in niste ochi negri superbi si misteriosi sau in niste patrunzatori ochi verzi. Cat de tare este asta?!

Pentru ca este prima data cand urmeaza sa folosesc lentile, am facut in prealabil un control oftalmologic. Toate bune, asa ca dupa un search simplu pe Google, am ales sa navighez pe lensa.ro, primul dintre site-urile de profil afisate de amicul meu atoatestiutor.

Aici am aflat ca exista lentile de unica folosinta sub forma de pachete cu seturi de 30 de lentile cu inlocuire zilnica, dar si lentile pentru purtare continua care se inlocuiesc la 30 de zile. Personal, prefer lentilele cu inlocuire lunara pentru ca sunt mai comoda.

Pentru cei sceptici in ale achizitiei online in materie de astfel de produse, trebuie sa va spun ca produsele sunt  originale, sigilate conform standardelor CE, certificate international ISO 9001 si avizate in Romania de Ministerul Sanatatii.

lentile lensa

Ce mi-a mai atras atentia in descrierea produselor este faptul ca lentilele pot ajuta la diminuarea stresului hipoxic (edem, roseata, neovascularizatie), fapt care duce la ochi mai sanatosi, mai luminosi si stralucitori asa cum mi-i doream de multa vreme si nu am reusit sa rezolv cu produsele din farmacie destinate ingrijirii oculare. Un rol esential in obtinerea acestui rezultat il au cele doua beneficii ale lentilelor colorate si anume: ele usureaza schimbul lacrimal si asigura hidratarea optima.

Sunt mai mult decat nerabdatoare sa primesc comanda si pentru ca nu am dioptrii ciudate lucrul asta se va intampla foarte repede, mai exact marti. In plus, am primit si puncte de recompensa pe care le voi putea utiliza pentru achizitia altor produse de pe site-ul lor. Eu vad oferta cu ochi buni, si in curand si mai colorati. 🙂

Un gând despre “A folosi sau a nu folosi? Asta-i provocarea!

Lasă un răspuns

