Amore, selfie

La oglinda, in baie, in cada, la masa, sub masa, pe masa, la bar, la birou, in biserica, langa un crater sau un vulcan care erupe, langa un leu fioros sau o gorila foarte expresiva. Cu make-up, fara make-up, in pijamale sau cu blanite din animale mici si simpatice, cu parul aranjat, incretit sau intins cu placa ori ravasit ca proaspat iesiti de sub perne si pilote, o facem. Le facem. Pe ELE le. Ele, pozele. Selfie – urile.

Lumea este pe fuga. Nu mai avem timp sa comunicam asa ca alegem nonverbalul si de multe ori vedem oameni care se exprima printr-o poza sau zece, aruncand in pixeli colorati mii de ganduri, de emotii, trairi si framantari. Vedem insa si oameni ale caror chipuri nu spun nimic, si nu din cauza inexpresivitatii lor, ci, pentru ca de cele mai multe ori pozele au o calitate indoielnica. Daca tot umplem retelele de socializare de poze, sa o facem responsabil, nu? Asa ca, va intreb, ce poate fi mai bun pentru poze decat un iPhone?

Dupa ce in 2012 Apple a vandut doar in China in primele zile de la lansare peste 2 milioane de iPhone 5, iar in 2013 moda autoportretului pixelizat a dus la desemnarea cuvantului „selfie” drept cuvantul anului de catre editorii Dicţionarelor Oxford, in toamna lui 2013 a aparut unul dintre cele mai cumparate telefoane de la Apple: iPhone 5S. Cu un design superb si specificatii tehnice care satisfac cerintele oricarui iubitor de tehnologie, cele doua aparate de la Apple au adus renumitului producator un profit urias in urma  vanzarii a peste 9 milioane de exemplare in 2013. Multi le considera cele mai bune telefoane de la Apple, in ciuda ultimului model aparut, care a avut ceva comentarii legate de dimensiunile potrivite mai degraba pentru un telefon cu Android.

iPhone 5S Gold

Pe net, le gasiti peste tot, insa va recomand sa le luati de pe un site de incredere iar pentru mine incredere iti ofera un site care iti permite sa desfaci coletul la primirea lui urmand sa platesti doar daca totul este in regula. Mi s-a intamplat de zeci de ori sa cumpar de pe diverse site-uri si sa ajung sa astept cu saptamanile banii inapoi atunci cand produsele nu mi s-au potrivit.

Personal, sunt fana Android si am o preferinta si in ceea ce priveste aparatul care imi ofera asta: HTC One. Am folosit vreo 8 ani doar Samsung, insa ma cam plictisisem de rateurile lui si am simtit nevoia de altceva. Desi telefonul l-am luat dintr-o reprezentanta a unei firme de telefonie mobila, mi-a fost foarte greu sa-i gasesc si o husa care sa-mi placa. Cea luata la achizitia telefonului era ok ca si utilitate, protejandu-mi cu succes telefonul la impactul cu ciment, gresie sau parchet, insa imi parea usor inestetica. Asa ca am gasit una tocmai pe net, dupa ce am vizionat reclama de la tv cu tipul care este stresat de iubita cu intrebari despre insula pustie. Am gasit la ei pe site o husa tip flip cover foarte draguta si eleganta.

La tocmai.ro, chiar e ca in reclama: platesti dupa verificarea coletului, vanzatorul primeste transport gratuit si tu obtii produsele dorite ca si cum le-ar fi trimis un vechi prieten si ti-ar fi facut favorul asta in cinstea amicitiei voastre.

Lasă un răspuns

