Sa fie duminica!

De cand ma stiu am fost un Gica Contra al sarbatorilor si zilelor libere. Cand e cea mai inrosita sarbatoare din calendar sau cand bate clopotul mai tare la catedrala eu sunt cu aspiratorul intr-o mana si spray-ul de mobila in cealalta. Si dupa ce ma suna toata suflarea feminina din familia mea experta in ghinioane si napaste provocate de lipsa obedientei in fata cutumelor religioase, mai pun si masina de spalat in functiune.

Azi, duminica, am fost in priza toata ziua, si eu si aspiratorul. Din pacate aspiratorul mai mult ca mine. Am crezut ca l-am oprit cand am coborat sa iau ceva de la magazin, dar se pare ca nu am facut asta. Cand m-am intors dupa aproximativ o ora, bietul de el aspira in gol si scotea un zgomot infernal. L-am cam stricat. 😀 Nu a fost prima data cand l-am lasat asa. L-am luat acum mai putin de doi ani. Garantia nu stiu pe unde este … Nu-mi mai bat capul. Il retrogradez. Adica o sa-l fac aspirator de garaj, atat cat o sa mai mearga si caut unul nou pentru apartament.

Am mai zis cu alte ocazii. Sunt fan Philips. Mi-au placut dintotdeauna pentru ca pe site-ul lor am gasit mereu descrierile pentru fiecare produs de care am fost interesata, si cel mai important am gasit explicatii in termeni pe intelesul tuturor. Bucataria mea este plina de ustensile, aparate si tot felul de chestii utile de la ei.  Evident ca in secunda doi de dupa iesirea aspiratorului meu la pensie anticipata (dar neprevazuta), am intrat pe site si am nimerit fix in raiul aspiratoarelor, locul celor mai bune aspiratoare. Apropo de pensie, anul viitor divizia Philips Floor Care va implini 65 de ani de existenta perioada in care au adus pe piata produse inovatoare si de o performanta greu de egalat.

Revenind la raiul electrocasnicelor … trebuie sa stiti ca este esential ca atunci cand va achizitionati un obiect electrocasnic – un aspirator de exemplu – sa constientizati ca suntem in secolul XXI. Nu intram pe site sau in magazin, vedem un aspirator si spunem: Il iau pe asta. Cat costa?  Nu! Adica, totusi, cumparati ceva ce va poate salva viata sociala, nu un ibric de cafea.

Aspiratorul nu mai inseamna doar un obiect util curateniei de duminica. Aspiratorul poate insemna timp castigat pentru tine: pentru ca acum exista modele care aspira, sterg si usuca zona aspirata, facand practic 3 operatiuni la timp de una. Un bun aspirator inseamna eficienta, economie de bani, energie si apa. Cand exista aspiratoare care isi curata singure periile si au un led care te anunta cand este murdara apa iar un altul care se aprinde cand ai ramas fara apa curata, nu poti decat sa faci tot posibilul sa intri in posesia lui. Un astfel de aspirator cu functie de filtrare a apei te poate ajuta sa economisesti pana la 50% energie si pana la 70% apa, iar modelul pe care l-am gasit economiseste si spatiu datorita formei.

aspirator

In plus, pe site am gasit si solutia pentru alergia mea la praf: sacii de aspirator cu filtrare antialergica. Pentru curiosi exista si saci care absorb mirosul sau care sunt speciali pentru curatenia locuintelor in care sunt crescute animale.

Astept cu entuziasm ziua de duminica. Pana atunci primesc comanda si au timp si iepurasii de praf sa se adune.

Lasă un răspuns

