And I hate that i love them so …

Iubesc parfumurile! Ce surpriza! Nu? 😀

Dupa rochite, pantofi si ceasuri, parfumurile sunt bijuteriile care ma fac sa caut disperata cardul in poseta cand vine vorba de ceva care ma fascineaza olfactiv si de ce nu, vizual. Un parfum care imi place ma binedispune. Un parfum special imi sporeste increderea in mine si ma face sa ma simt invincibila cand il port. Unul care nu-mi este pe plac, imi strica ziua si dispozitia.

Eu cred ca parfumul nepotrivit este precum o haina cu 2 numere mai mari: te acopera dar te face sa te simti comun si lipsit de personalitate. La fel ca orice vestmant insa, parfumul trebuie sa se plieze pe noi, trebuie sa ne completeze discret stilul vestimentar dar in acelasi timp sa ne ajute sa iesim din anonimat. Stiati ca un parfum miroase diferit in functie de PH si ca rezistenta lui pe piele depinde atat de tipul parfumului – continutul lui – dar si de cat de hidratata este pielea? Sau ca exista un site de unde va puteti comanda parfumuri ale unor marci renumite si la livrare puteti verifica coletul, puteti desigila parfumul si daca nu va place sa-l returnati? Gratuit! Unde mai pui ca livrarea costa doar 9.9 lei si se face in ziua in care ai facut comanda. Am gasit aici parfumurile preferate: parfumuri Chanel – de la celebrele No5 si Allure pana la sofisticatele Chance, Coco Noir sau Coco Mademoiselle, gama de parfumuri Euphoria de la Calvin Klein cu variantele pentru barbati dar si pentru femei, dar si seturi de parfumuri si produse complementare, ideale pentru cadouri.

Apropo de Chanel, desi No5 este unul dintre cele mai vandute parfumuri din toate timpurile, urmat de Opium de la YSL si Shalimar de la Guerlain, favoritul meu din ultima vreme ramane La vie est belle de la Lancome. L-am gasit pe elefant.ro in varianta Lancome La Vie Este Belle Eau de Parfum Legere, o varianta putin mai fresh dar la fel de incantatoare ca prima (lansata in 2013). Pretul a fost cu aproape 40% mai mic pentru ca l-am gasit la reducere, asa ca am profitat sa mai iau inca un parfum potrivit acestui anotimp, Alien de la Thierry Mugler – a carui varianta originala implineste anul acesta un deceniu de la lansare.

Si pentru ca la inceput am mentionat ca sunt atrasa si de design-ul sticlutei de parfum, priviti doua ambalaje atragatoare si simpatice:

marc jacobsvintage versace

Lasă un răspuns

