Lucy – 2014 –

Poate sunt eu pretentioasa si nu ma las impresionata usor, dar filmului asta, desi a fost ok, i-a lipsit ceva sa  fie wow. Ideea e foarte tare. O tipa – Scarlett Johansson – ajunge sa i se implanteze in abdomen o cantitate uriasa de „niste chestii” care o transforma intr-o fiinta din ce in ce mai inteligenta. Ajunge la performanta de a-si utiliza in procent maxim creierul, lucru care o transforma intr-o creatura ciudata si intr-un final ajunge sa se evapore total si totusi sa ramana prezenta in aceasta lume dand viata unui calculator( ?! ).

Lucy (2014)

Multă lume crede că noi folosim numai 10% din capacitatea creierului. Dacă ne-am antrena corespuzător, atunci am putea utiliza un procent mai mare din creierul nostru şi, cu siguranţă, am deveni genii sau, și mai bine, am căpăta capacităţi paranormale: am deveni telepaţi, am avea calităţi telekinetice etc.

Am tot cautat pe net care este realitatea. Unii spun ca folosim maxim 10 %, altii ca 100% pentru ca in caz contrar se pune problema identificarii neuronilor lenesi si nu se poate tine evidenta activitatii unor neuroni comparativ cu a celorlati. Nu intru in detalii pentru ca ma depaseste subiectul si mi-e teama sa nu imi dicteze tampenii fix neuronii aia necooperanti.

Revenind la film. Actrita din rolul principal si-a jucat rolul destul de convingator. O prinde rolul de lunatica si nebuna, mai ales ca o vazusem cu o seara inainte intr-un alt film ceva mai ciudatel – Under the skin, film pe care l-am abandonat dupa jumatate de ora pentru ca era usor creepy. Morgan Freeman are un rol …secundar, sa zicem, dar nu ceva foarte profund, cum ne-a obisnuit.

Filmul e mai mult abstract decat intens. Este precum o imagine desenata cu creionul pe o coala alba si apoi stearsa usor cu o radiera. Nu are piper. Doar sare.

Pe IMDB are 6.4.

Lasă un răspuns

