Prea ca la tara

Despre prostie am mai scris pe aici. Ce vreau sa adaug este ca atunci cand intri in contact cu un prost autentic, desi pare din exterior ca ai putea fi tentat sa razi, sa stiti ca nu asta este reactia primara.

Daca o sa va uitati la clipul urmator, o sa fiti mai intai socati si mai apoi veti rade, desi este tragica concluzia lui.

Si daca veti crede ca nu exista oameni care sa fie in halul asta de inculti si ignoranti, v-as sugera sa va uitati bine la ei. Sunt reali si de pe planeta asta … desi unii dintre ei neaga in clip ca ar fi de pe plaiurile astea. Daca ar fi, ar cunoaste macar banalitati precum numele tarii ori cate ore are o zi. Dar nefiind pamanteni au o scuza.

Il admir pe tipul care facut clipul pentru rabdare si felul in care a stiut sa puna intrebarile fara sa fie ironic sau acid.

6 gânduri despre “Prea ca la tara

  1. eu am promovat ceea ce face răzvan de mult timp. e bun e forte bun. video-urile astea le dă și la emisiunea starea nației pe pe tvr, una, surprinzător, excelent de bine realizată.
    ca oamenii aceia sunt cei mai mulți dintre români. că o ardem noi în englezisme care nu și au rost, în tehnici seo, în briefuri de creație și în task-uri, e altceva, ce vezi acolo e realitatea. eu sunt de la țară, din dâmbovița, oamenii aceia sunt din prahova și din împrejurimi, unde, se spune, oamenii nu sunt chiar atât de înapoiați. ce se spune se demonstrează că e fals. dar toate județele sunt la fel.
    după opinia mea, care am stat să analizez mult fenomenul acesta, 75% dintre românii sunt ca cei pe care îi vezi. cifrele oficiale nu vor arăta asta niciodată pentru că nu e în favoarea autorităților să se afle asta. n-a fost niciodată și nu va fi
    hai că te am plictisit. scuze…

    Apreciază

    1. Nici vorba de plictiseala. Am aflat lucruri noi. :). Si eu sunt nascuta la tara, pe undeva prin Braila, dar, zic eu, sunt ceva mai destupati la minte pe acolo. Au insa alta problema. Sunt de o rautate iesita din comun. Dupa ce am vazut in clipurile lui Razvan te cred pe cuvant cand spui cat e de grava situatia. E cea mai autentica si mai frapanta realitate. Dar… p-astia ii avem, astia voteaza. Si stim ca nu avem cum sa-i schimbam. Oricat de pozitivi si entuziasti am fi.

      Apreciază

      1. ah nu, nu incape nicio schimbare pentru ca nu vor si pt ca schimbarea presupune sacrificii
        mereu am crezut ca rautatea vine din prostie si din faptul ca esti indiferent la prea multe lucruri. tu ce crezi?
        e grava situatia si domina, ca numar, pe orice si pe oricine

        Apreciază

      2. Sunt de acord cu partea legata de rautate. E direct proportionala cu prostia si indiferenta. Am mai intalnit insa un fenomen: prostia si ignoranta care duc la fericire. Pe astia aproape sunt invidioasa. Ei traiesc in lumea lor, totul li se intampla si traiesc la un alt nivel, de parca chiar ar fi pe alta planeta.

        Apreciază

  2. Și ăsta e doar începutul. La cum merg lucrurile, la modul în care decurge „reforma din educație”, peste 10 ani, din 1000 de adulți ce vor vedea un videoclip asemănător, doar 2 vor râde. 998 nu vor înțelege „unde-i poanta”. Dacă ajută cu ceva, există suficiente țări „dezvoltate” și „civilizate” unde lucrurile stau cam la fel. Dealtfel, politica îndobitocirii bizonului băștinaș nu s-a născut la noi. Noi doar împrumutăm din experiența altora.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

