Romantic wireless

De o vreme, replica de iesit in oras la noi in familie este: „Vezi ca iesim in oras, incarca-ti telefonul”. Unii ar spune ca e aiurea, altii ar spune” Ha?!”, mie mi se pare romantic.

In primul rand sa definesc romantismul. La inceputuri erau replicile alea cu ” Iubita mea, draga mea, bla bla, te invit in oras. Esti libera?”. Dupa multe fite si zeci de urlete de genul” Nu vezi ce fata am?! Cum sa ies din casa asa?! sau clasicul refren: „Nu pot sa cred ce mi se intampla! Nu am cu ce sa ma imbrac!!!!” (suportate cu rabdare) si replici de bun simt gen: „Care fata? E tot cea de ieri. Esti frumoasa.” sau „Cade sifonierul pe tine!!!! Ieri ti-ai mai luat doua rochii!! Nu ai haine, zici?!”, am ajuns intr-un punct in care privim romantismul cu alti ochi.

tomeyouare

Romantismul este atunci cand il cunosti atat de bine pe celalalt, stii ce ii aduce linistea si iti doresti, oricat de stupid ar fi lucrul ala, sa i-l oferi.

De cand cu blogul si alte ocupatii virtuale, sunt mai tot timpul pe net, lucru care imi este inteles si respectat. Dupa multe drame incheiate cu bocete si promisiunea gasirii unei solutii pentru situatiile cand raman fara baterie, zilele trecute am gasit cel mai romantic cadou ever!

Spun gasit pentru ca nu mi-a fost oferit, si tehnic vorbind, nu era nici pentru mine, dar asta e alta poveste. Mi l-am insusit fara nicio jena, convinsa fiind ca este exact ce-mi lipsea pe lumea asta. Stiam demult ca imi trebuie, ca exista, dar nu stiam cum ii spune. Nici acum nu stiu, dar chiar nu ma mai intereseaza. Il am!

P.S. Am exagerat putin cu unele detalii, pentru a crea o imagine reala a istericalelor unei femei. Evident ca sunt o femeie normala care este gata in 15 minute de plecare, care stie intotdeauna cu ce sa se imbrace si niciodata nu spune ca nu ar avea haine speciale de dus gunoiul sau plimbat cainele. Mai mult decat atat, nu vorbesc foarte mult, las televizorul doar pe stiri sportive si gatesc de dimineata pana seara chestii delicioase.

Textul de mai sus e un pamflet. Va rog sa-l considerati ca atare. Cel de la P.S.!!

A! Mda… Se pare ca avea un nume simplu” chestia aia utila”.

Incarcator wireless 😀

2 gânduri despre “Romantic wireless

Lasă un răspuns

