Eu vreau!!!

Sunt femeie. Si asta ma scuza si ma acuza in acelasi timp. Am primit inelul de logodna acum 5 ani, cererea a fost una neasteptata.

Eram prin oras la cumparaturi si la un moment dat iubitul meu si sora mea au disparut de langa mine. Nu mi-am dat seama ce se intampla, nu am observat ca lipsesc, pentru ca, evident femeie la cumparaturi + magazine multe = minte vraiste si ochi doar pentru haine si pantofi. Dupa o vreme ma trezesc in fata cu EL in genunchi, cu un trandafir alb in mana si o cutiuta rosie desfacuta in care se zarea cel mai frumos inel pe care il vazusem in viata mea. Nu-mi amintesc exact cum a sunat cererea, cert este ca a facut-o in mijlocul a sute de oameni, in mijlocul strazii, si asta mi-a dat incredere ca va fi un om caruia nu-i va pasa de ceilalati, atata timp cat in ecuatia relatiei noastre vor fi doar doua persoane: eu si el.

Au trecut anii, iar eu, ca orice femeie, am inceput sa ridic niste obiectii legate de acest accesoriu. De fapt este una singura: vreau altul. Cum altul, m-a intrebat el. Se ofera o singura data un inel care sa fie numit de logodna. Dupa mine, insa, lucrurile stau altfel. Nunta e nunta si logodna e logodna si nu scrie nicaieri ca nu pot primi inca un inel de logodna, pentru ca m-am plictisit de actualul.

In general sunt destul de conservatoare cand vine vorba de acest accesoriu. Imi plac doar cele clasice – stil diadema –  sau cele mai late – de genul celor de la Bvlgari.

Si, spuneti-mi, cum as putea sa nu vreau altul cand am gasit unul care arata asa:

inel pretios

Fara comentarii, nu? ❤   Si acesta este doar unul dintre modelele superbe pe care le-am gasit rasfoind paginile prietenului meu Google. L-am gasit pe Bijuteria Teilor din Pitești, Argeș, strada Smeurei, nr. 54, 0723258270 iar site-ul lor pentru doritoare, si de ce nu, doritori este www.bijuteriateilor.ro. Am spus „sau” pentru ca nu e nimic deplasat ca femeile sa isi aleaga accesoriul cu care isi pecetluiesc iubirea fata de cel drag pana la incununarea relatiei prin casatorie. Este ceva natural, zic eu, pentru ca, in definitiv, ele sunt cele care il vor purta cu mandrie si vor starni admiratia altor domnisoare.

In fine, mi s-a zis ca mai negociem pe subiectul asta. Ce am reusit insa sa obtin a fost o adorabila pereche de cercei, menita sa ma imbuneze pana primesc accesoriul dorit. Nu stiu voi, dar eu mi-am luminat instant privirea la vederea acestor bijuterii absolut spectaculoase.

cercei superbiSi nu stiu daca mi se pare doar mie, dar se potrivesc perfect cu inelul. 🙂

Lasă un răspuns

