My precious

O sa spun ceva socant. S-ar putea sa fiu singura femeie care spune asta, dar imi asum. Ador pantofii, cizmele, sandalele!!! Am exagerat, stiu, nu sunt singura. Dar fiecare femeie crede in sinea ei ca este speciala si este cea mai inflacarata admiratoare a acestor atat de utile obiecte. Si uite-asa ajungem la ideea principala pentru care o femeie adora tot ce-i poate acoperi pretioasele picioare. Suntem speciale, avem nevoie de obiecte care  sa puna in evidenta acest lucru. Avem nevoie de culoare, stralucire, libertate de miscare, caldura, comfort.

cizme iarna toccizme negre superpantofi

 

Nu vreau sa sune a stire meteo, dar … a venit iarna. Evident ca vremea pantofilor este putin in stand-by si la rand sunt ghetutele si cizmele de iarna pufoase, imblanite si calduroase. Toata lumea cauta innebunita ghete de iarna de dama si cizme de dama online pentru ca evident, in magazinele din oras se gasesc cam aceleasi lucruri putine si anoste.

Si cum imi place sa organizez hainele pe evenimente si locatii, la fel procedez si cand vine vorba de incaltaminte: de oras, pentru birou ori pentru mers la piata (da, exista si categoria asta) – cu subcategoriile aferente, dar nu o sa insist pe asta acum. Cizmulitele de birou si oras (subcategoria – local cu pretentii) sunt cu toc. M-am obisnuit greu sa merg pe tocuri. Abia la 24 de ani am invatat sa o fac si acum nu ma mai pot desparti de ele. Mai are sens sa spun de ce trebuie sa purtam tocuri inclusiv iarna cand multe dintre noi avem impresia ca nu trebuie si nu putem sa fim la fel de atragatoare precum in alt sezon? Nu cred.

Pe superpantofi.ro am ajuns dand click pe o reclama de pe Facebook. Deja cautasem in week-end prin toate magazinele din oras ceva, orice, sa-mi placa dar fara sorti de reusita. Pe Facebook mi-a atras atentia un superb model de cizme. Am dat click pe link si am ajuns in raiul incaltamintei fix cand aveau portile gata de inchidere. Sau cel putin asa credeam. Adica era ultima zi de Black Friday oficial.

GHETE-NEGRE-PIELE-NATURALA-INTOARSA

Mi-am comandat 2 perechi de cizme, am facut comanda si in ultimul moment m-am razgandit. Am mai vazut o pereche de cizme si una de ghetute si … nu am rezistat. M-am ales astfel cu 3 perechi de cizme:  cu toc, cu blanita tip UGG, niste superbe cizmulite negre cu aplicatii metalice si o pereche de ghete negre a-do-ra-bi-le. Pentru birou, plimbari prin zapada – pe faleza, pentru iesiri la cafenea si pentru iesiri in club.

Le-am rezolvat pe toate intr-un singur loc. Si partea buna a fost ca am gasit produsele cu reduceri substantiale, desi a trecut sarbatoarea preturilor taiate.

P.S. Le-am primit a doua zi dupa confirmarea comenzii. Adica marti dimineata am confirmat, azi le-am primit. 🙂

Lasă un răspuns

