Hypnotic is the new exotic

Noi, romanii, suntem clar genul de oameni care-si fac iarna car si vara sanie. Vara ne cautam vacante pentru locuri mondene si spectaculoase, unde sa schiem de Craciun si iarna de ducem cu gandul la paradisuri imbracate in soare, liniste si vegetatie luxurianta.

Saptamana asta, pe la inceput, am vazut Dirty Dancing – Havana Nights. Pentru amatori, este slabut ca prestatie actoriceasca, insa vizionarea filmului a adus si doua lucruri bune. M-a facut sa ma indragostesc de Cuba, sa fiu hipnotizata de cultura ei si sa ma inscriu la cursuri de dans. Am mai aflat cu ocazia asta ca cha-cha-cha, rumba si salsa sunt dansuri de origine cubaneza si ca mojito si cuba libre isi au sorgintea in tara cu una dintre cele controversate istorii din lume. Inevitabil am inceput sa ma visez in Havana admirand privelistea de pe balconul unui hotel situat intr-un loc incarcat de istorie sau pe o plaja in Varadero – una dintre cele mai renumite plaje sud-americane, band un mojito.

Si cum sa visez nu costa, am inceput sa caut oferte de vacanta in Cuba. Am fost surprinsa sa aflu ca pretul unei vacante pentru doua persoane este mai mic de 2000 de euro. 8 zile, 7 nopti, mic dejun inclus, taxe de aeroport, transport aeroport-hotel si invers. Si spun surprinsa, deoarece cam atat am dat in primavara pentru exact aceleasi servicii dar pentru o destinatie europeana aflata la 1977 de km. Sunt de parere ca 2000 de euro pentru o locatie aflata la peste 9000 de km departare, o locatie atat de fascinanta si plina de istorie mi se pare o suma de bun simt si o investitie perfecta intr-o vacanta de neuitat.

       

Superoferta asta am gasit-o pe site-ul celor de la Free Spirit Travel, unde, de curiozitate am facut un experiment. Atunci cand ma gandesc sa merg undeva caut si alte locatii care se incadreaza in aproximativ aceleasi costuri.

Dupa multe tari fascinante in care mi-am imaginat vacante lungi si relaxante, m-am oprit la o tara care ma incita prin cultura si exotism. Este o locatie pe care multi dintre cunoscutii mei au ales-o pentru luna de miere si cred eu, acum ca am vazut sute de fotografii de acolo, este o alegere cat se poate de potrivita. Plaje perfecte, desenate parca in photoshop, vegetatie transpusa parca din gradina Raiului, cladiri excentrice, dar si locuinte traditionale si o cultura arhaica si religioasa fascinante fac din Thailanda o tara ideala pentru turismul de orice gen: cultural, balnear, sportiv sau citadin. Comparand cu America de Sud – Cuba, mai exact, Thailanda imi pare ceva diamentral opus, desi costurile sunt aceleasi.

Am citit multe review-uri si povesti ale clientilor care au ales sa colaboreze cu agentia in cei 6 ani de existenta ai acesteia si am ramas placut surprinsa de familiaritatea cu care vorbesc de cei care i-au ajutat sa-si aleaga vacanta. Am rasfoit online printre multe povesti si o sumedenie de experiente minunate: super sejururi in Thailanda, India, Cuba, Singapore, Republica Dominicana sau Japonia.

Si cum nu ma pot hotara care merita vizitata prima si pentru ca vreau sa aflu mai multe direct de la sursa, planuiesc sa ajung in ianuarie, cand plec la un curs la Bucuresti, pe la sediul celor de la Free Spirit Travel de pe Str. Dambovicioara, nr. 17, ap. 1, sector 2, Bucuresti nu inainte de a-i contacta pentru o programare la numarul 0751 167 434. Timpul meu este pretios cand ajung in Bucuresti, dar la fel si al lor si asta pentru ca activitatile de consultanta si vanzare presupun organizare si un bun management al timpului. Doar lucrez in vanzari. 🙂

Lasă un răspuns

