Altceva. Simplu.

Iubesc cadourile. Sa le primesc, si in mod ciudat, imi place si mai mult sa le ofer. Pana in martie se vor tot ivi ocazii si pentru o situatie si pentru cealalta.

Nu am timp sa alerg prin magazine sa le caut si, in putinul timp disponibil, fac cumparaturi on-line. Daca alor mei le cumpar fara emotii cadouri, pentru ca le cunosc gusturile, exista persoane carora vreau sa le fac o bucurie de sarbatori insa nu stiu cum sa procedez sa nu dau gres cu alegerile facute.

Cred ca asta este o problema generala. Ma gandesc la companii mari sau mici care vor sa faca cadouri de Craciun angajatilor, si banii cred eu, cel putin pentru aceasta sarbatoare, sunt mult prea impersonali. Ma mai gandesc si la firme care vor sa le multumeasca cumva colaboratorilor la sfarsit de an pentru colaborarea fructuoasa de pe parcursul anului. Un cadou ideal, cu care nu ar risca, ar fi, din ce am descoperit in maratonul meu on-line, un cos de Craciun traditional.

Ideea de a cauta genul asta de cadou mi-a venit dupa ce am primit de ziua mea un cos cu produse absolut delicioase, produse pe care nu le gasesti la magazinul de la coltul blocului ori supermarket, ci, cel mult le gasesti doar in anumite magazine de profil.

Am ajuns dupa un simplu search pe Google sa descopar in peste 270.000 de rezultate un loc pe atat de simplu si transparent ca organizare si desfacere a produselor, pe atat de complex ca oferta. Am descoperit ca exista inclusiv seturi cu produse alimentare si bauturi rafinate, cosuri personalizate in functie de zona geografica!

Locul in care va puteti incanta privirile cu o paleta larga de culori si ambalaje ofertante ale unor produse de lux, se numeste Boutique Cadeaux. M-am simtit ca un copil  intr-un magazin de jucarii. Parca le vroiam pe toate si, slava cerului, aveam de unde sa aleg.

Va las pentru delectare vizuala o singura imagine cu o mentiune. Inainte sa intru pe site vroiam sa-mi cumpar de pe un alt magazin on-line un set de cosmetice. Dupa ce am ajuns pe Boutique Cadeaux, am renuntat la ideea aceasta pentru moment si am ales sa-mi comand un cosulet absolut delicios. Et voila:

san-marco

Lasă un răspuns

