Start spreading the news …

Toti apropiatii mei stiu ca sunt fascinata de New York. De fapt de cam tot ce inseamna SUA. Recent chiar am aplicat pentru viza. Sigur, lucrurile nu mi se par atat de simple. Iau viza, plec in SUA si traiesc fericita pana la adanci batraneti. Suna ca o reclama la o super chestie care are insa o steluta mica in care este explicat in 10 randuri cum stau lucrurile.

ny

In ideea asta, m-am apucat de cautat oferte pentru vacante in SUA, sa am ocazia sa iau contact pentru prima data cu civilizatia aceasta de care efectiv m-am indragostit, inainte de a-mi face o viata acolo.

Am inceput prin cautarea biletelor de avion si am continuat cu alegerea unui hotel. Dupa cateva ore am ajuns la concluzia, evidenta, ca pachetele sunt cele mai avantajoase. Oferta transport plus cazare in hoteluri de 3 si 4 stele la sub 2000 euro mi s-a parut super. Am gasit-o pe site-ul touroperatorului Fortuna Business Travel.

Beneficiasem de serviciile lor si acum doi ani cand, compania la care lucrez le-a solicitat ajutorul pentru organizarea unui team building. A fost undeva in zona Brasov – Sinaia, zona de care eram arhiplictisita la momentul acela, insa implicarea celor de la agentie si faptul ca au supervizat cu simt de raspundere toate activitatile noastre au pus intr-o lumina total noua cele doua orase.

Ulterior, anul acesta ne-au ajutat la organizarea unei vacante de cateva zile in Amsterdam. A fost incredibil de frumos si relaxant si, desi noi, cei din grup, am fost usor debusolati de anumite chestii – gen plata bagajului de mana – consultantul ne-a sfatuit cum sa procedam pentru a nu ne strica vacanta cu detalii inutile.

Revenind. 2000 de euro. 12 zile, 10 nopti. Doua orase fascinante: cosmopolitul New York si insoritul Miami. Celebrul Times Square, Madison Square Garden, Central Park, Fifth Avenue, plimbari cu ferry boat-ul, Statuia Libertatii versus plaje exotice, rezervatii naturale si mall-uri uriase. Ce-ti mai poti dori?

M-am hotarat asupra acestei vacante si  am ales inclusiv momentul. Ziua mea.  Cu siguranta va fi una de neuitat. Imi doresc asta de vreo 6-7 ani, de cand am vazut pentru prima data Friends si m-am indragostit iremediabil de New York – ul lor de poveste, cu cafenele unde poti sta cu prietenii la suete dupa ce te intorci de la un job super. 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

