Haine, haine, haine

Inainte sa ma angajez ma imbracam cat se poate de lejer. Mie, cel putin, hainele nepotrivite imi strica dispozitia. Conteaza enorm –  oriunde mergi si orice faci – sa porti haine in care sa te simti bine.

Sunt de aproape 4 ani in acelasi loc si cumva, m-am obisnuit si cu stilul acesta – mai protocolar, mai office. Uneori insa, dupa terminarea programului simt nevoia sa fiu eu.

Acesta este motivul pentru care incerc sa gasesc haine care sa pastreze acea parte veche a mea dar sa nu ma scoata foarte mult din rutina vestimentara cu care m-am acomodat in ultimii ani.

Imi plac colantii. Ma duc cu gandul la o locatie in care te simti comfortabil si relaxat. Partea buna este ca existand atatea tipuri de materiale din care sunt confectionati, te poti simti bine oriunde. Exista colanti din piele pentru iesiri in club sau la concerte rock, colanti din denim pentru iesiri la terase sau cafenele, cu fermoare, cu buzunare, aplicatii metalice ori combinatii de materiale. Zeci de modele pentru toate gusturile posibile. Pot fi purtati cu tenisi, pantofi cu toc, sandale, UGG -uri, cizme sau balerini.

Cred ca alaturi de tricou, colantul este un element pe care orice femeie, indiferent de varsta si ocupatie il are in garderoba. Este acel must-have atat de la indemana in orice situatie. Si pentru ca este atat de simplu sa gasesti marimea potrivita poti achizitiona fara griji colanti online. Poncho_Ivoire_Cu_Gluga_Gordon_fashionagenda_

Am descoperit astfel Fashion Agenda si o multitudine de modele dar si multe alte produse pe care nu le-am intalnit pe alte site-uri. Produse unice, de calitate dintr-o gama variata. Rochii, bluze, topuri, camasi, tunici, pulovere, tricotaje, pantaloni, jachete, paltoane, posete, accesorii, incaltaminte, chiar si costume de baie. Toate intr-un singur loc.

Ceva din toata paleta asta atat de diversificata de produse mi-a atras atentia. Ceva ce m-ar ajuta sa fiu eu cea de la munca dar si eu cea, de zi cu zi. Ceva care alaturi de o pereche de colanti de piele ar fi tinuta ideala pentru o iesire seara, intr-o cafenea: un minunat poncho ivoire cu blanita. Achizitia mea se potriveste numai bine si cu tendintele vestimentare ale sezonului acesta, intrucat acest obiect vestimentar vechi de mai bine de 2000 de ani, este unul dintre cele mai cautate iarna asta.

L-am gasit intr-o gama eterogena de culori, materiale, jocuri geometrice si print-uri care iti fura privirea dar si inima. Am citit undeva ca initial poncho-urile au fost create acum aproape 2500 de ani cu scopul de a proteja de frig locuitorii dintr-o zona foarte rece a Peru-ului.

La inceput au fost confectionate din materiale groase, rigide si deloc estetice, dar, de un secol, acest obiect incarcat de istorie, a intrat in atentia designerilor care l-au transformat in opera de arta, confectionandu-l din cele mai pretioase materiale si punandu-i etichete ale celor mai cunoscute case de moda.

Iarna aceasta poncho-ul este un must-have devenind astfel dintr-o piesa vestimentara rigida si anosta una trendy, plina de culoare si personalitate.

Lasă un răspuns

