Pas cu pas, ceas cu ceas

Acum 4 ani, ma angajam pentru prima data si eram tare mandra de mine. Eram plina de ambitie si pofta de munca asa ca, in cateva luni ajunsesem sa am rezultate bune, dupa parerea mea de la vremea aceea. Pentru ca era cazul sa ma premiez cumva mi-am zis, daca trec de valoarea X a salariului imi iau un ceas pe care mi-l doream de ceva vreme.

Mi-am dorit atat de mult ceasul, incat am muncit cat sa-l pot lua destul de repede. Imi aduc aminte si acum ca era un ceas Fossil de dama cu accente masculine. Imi plac la nebunie genul asta de ceasuri, stilul boyfriend’s thing. Intre timp am mai colectionat cateva dar niciunul nu mi-a devenit atat de drag ca acela.

Fossil

Ne cumparam mereu lucruri pentru ca ne trebuie, pentru ca sunt frumoase sau pentru ca sunt la reducere. Cu cat insa lucrurile pe care le luam sunt legate sentimental de momente frumoase din viata noastra cu atat ne sunt mai apropiate sufletului.

Ceasul nu mai este de multa vreme un instrument necesar aflarii orei exacte ci a devenit un accesoriu indispensabil afirmarii personalitatii. Iti poti da seama din primele clipe de cateva lucruri legate de omul din fata ta in functie de ceasul pe care il poarta. Si nu ma refer la statutul social. Ma gandesc la tipul de ceas: daca este sport sau elegant, colorat, cu strasuri sau clasic.

Maine este ziua sora-mii. I-am luat un ceas. Se spune ca de multe ori nu achizitionam lucruri rational ci sentimental. Ei bine, asta am facut si eu. Am ales din zecile de ceasuri Casio unul pe stilul ei, iar site-ul de unde l-am achizitionat este unul cu care am cel putin un lucru in comun. Am aflat ca tot acum 4 ani, site-ul elefant.ro era la inceput de drum si pas cu pas, intr-un ritm bine calculat, a ajuns zilele trecute la comanda cu numarul 1 milion.

Imi place sa cred ca, cumva, la un alt nivel, fireste, si eu sunt pe drumul cel bun.

2 gânduri despre “Pas cu pas, ceas cu ceas

Lasă un răspuns

