Love at first sight

La noi acasa, fiecare are laptopul lui. Ni le-am luat din facultate. Ambele cu defecte. Al meu este Asus dar cand il deschid imi apare sigla DELL, iar celalalt este tot Asus si dupa ce l-am luat am observat ca ii lipsesc 3 pixeli.

Am decis la vremea aia ca nu reprezinta niste probleme vitale functionarii laptopurilor, asa ca nu le-am schimbat, desi dadusem pe ele acum 6 ani cam echivalentul a 5 salarii medii pe economie – azi. Timpul a dovedit ca nu am facut o alegere gresita. In 6 ani al meu a necesitat o singura schimbare de Windows si asta pentru ca am exagerat eu un pic dezinstalandu-i antivirusul, urmarile fiind logice.

laptop_apple_macbook_air_

De la o vreme insa ma gandesc serios sa-l schimb. In general umblu foarte neatent cu lucrurile. Ba ma impiedic de cabluri si daram laptopul de pe birou, ba il tin in bucatarie cand gatesc si mai vars cate ceva pe el. In ideea asta, momentan l-am lasat stirb de 3 taste. Concluzie: este urgent sa-mi iau altul. Si cum suntem in toiul “sarbatorii” reducerilor m-am gandit ca ar fi momentul potrivit sa-mi iau altul.

Pe toate site-urile sunt promotii la laptopuri insa important este sa gasesc un site de incredere. Nu mai este o noutate ca oamenii prefera sa-si cumpere laptopuri online. Suntem contratimp, obositi de cozi si reprezentanti din magazine la fel de plictisiti ca noi sa repete de mii de ori aceleasi specificatii tehnice pentru zeci, chiar sute de produse.

Magazinele on-line au laptopuri de vanzare pentru toate gusturile si buzunarele, permitandu-ne sa rasfoim in cateva minute zeci de pagini cu sute de produse. Provocarea insa apare atunci cand spatiul virtual este plin de magazine on-line cu acest profil. De ce am alege un magazin on-line in defavoarea altuia? Ei bine, aici motivele sunt numeroase. Si cu siguranta cineva cu diploma in marketing ar sti sa le clarifice.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu in calitate de cumparator, tin cont de doua lucruri: recomandarile altor prieteni si optiunile pentru modalitatea de plata a produsului. Cand am vazut ca am 5(cinci!) modalitati pertinente de plata a laptopului ales, am decis ca acesta este locul potrivit de unde imi pot lua un inlocuitor pentru actualul mult prea chinuitul aparat ponosit de vremuri potrivnice.

Si cum sunt total atehnica, voi alege pe acelasi criteriu pe care l-am avut si acum 6 ani. Aspectul. Si credeti-ma ca, sa te indragostesti la prima vedere de un aparat electronic, e mare lucru.

Lasă un răspuns

