Centrul universului

Nu sunt chiar genul ala de femeie socata ca nu este ea centrul universului, dar am ceva scapari pe latura asta.

Sacou Wardrobe B
Sacou Wardrobe B

Recunosc insa ca nu mi se pare nimic mai jenant decat sa merg undeva, unde sa fiu expusa privirilor mai multor oameni si sa constat ca mai exista o femeie cu haine asemanatoare. Fie si la culoare. Este crunt. Efectiv imi vine sa plec acasa.

Cine crede ca haina il face pe om si fiecare om face haina pe care o poarta sa arate diferit nu a trecut printr-o asemenea patanie vreodata. Sigur ca nu am cum, cand merg la un eveniment, la job sau in club sa stiu cu ce se vor imbraca restul, asa ca aleg sa merg in sens invers. Sa aleg ceva cu care NU se vor imbraca.

Pentru asta am cautat o locatie unde se promoveaza hainele de lux, cu mentiunea ca in viziunea mea, notiunea de lux nu este echivalenta cu sume mari de bani alocate unei achizitii vestimentare. Nicidecum. Pentru mine luxul inseamna unicitate si personalitate. Daca la capitolul rochite, pantaloni sau bluzite, mai pot umbla, modificandu-le  in ceva potrivit mie, la capitolul pulovere, lucrurile sunt mai dificile. Nu prea ai cum sa modifici un pulover. Asa ca, atunci cand, spre exemplu, caut pulovere de dama sau sacouri, ma axez pe site-uri care au modele unicat sau marimi putine. Si este foarte simplu de demonstrat lucrul acesta cand facem shopping online. Copiem poza in calculator si apoi o cautam cu Google Search Image. Cu cat gasim mai putine imagini cu acel produs vestimentar cu atat este mai bine.

Cand caut insa sacouri, lucrurile nu mai stau la fel de simplu. In functie de model, o marime ti se poate potrivi sau nu. Pentru ca majoritatea site-urilor de pe care am cumparat sacouri de dama online, au o politica civilizata de retur, imi comand ce cred eu ca mi-ar veni si astept linistita coletul. Zilele astea mi-am comandat un sacou clasic, cambrat. Cu ceva emotii, recunosc. Rareori nimeresc la capitolul asta desi verific ghidul de marimi de pe site mai fac si retururi din cauza marimii nepotrivite. De data asta insa am nimerit la fix pentru ca am fost ajutata telefonic de un operator sa-mi dau seama ce marime ar fi ok pentru mine.

Si ca lucrurile sa fie si mai bune, l-am prins si la reducere pentru ca … Black Friday. 🙂

Lasă un răspuns

