Watch me

Daca ar fi un articol dintr-un tabloid probabil ca vestea urmatoare ar suna cam asa: „Soc, dupa 3 ani de relatie cu nabadai, drumul Mihaelei s-a despartit de cel al ceasului ei preferat. Timpul a fost de vina, a spus ea. I-am acceptat prea multe minute de intarziere in cele mai nepotrivite momente. El, a replicat scurt: Nu comentez. Doar ticai.”

Asa se intampla cand vorbesti prea mult despre ceva drag. Parca se spulbera vraja. Zilele trecute va spuneam povestea lui si vineri s-a stricat.

Cum sunt genul ala de femeie cu capsorul plin de solutii, evident ca am facut o selectie riguroasa si am ajuns la concluzia ca am: o solutie viabila si una de rezerva.

De ceva ani colectionez ceasuri. Nu investesc foarte mult in marca cat in design. Imi place sa am cate unul potrivit pentru orice ocazie. Pentru a spori cumva utilitatea unui ceas care imi pare mie mai special, aleg sa-l personalizez. Si cum altfel sa fac asta, daca nu prin schimbarea curelei? Am peste 20 de curele de ceasuri: din piele, zale, negre, grena, maro, crem, subtiri sau mai late. Cand ma plictisesc de un ceas ii schimb cureaua si il vad cu alti ochi dupa. Sa-mi treaca supararea de dupa pierderea ceasului favorit, m-am gandit sa am mai multe ceasuri favorite, sa imi amintesc povestea lor si sa inceapa sa-mi fie dragi precum ceasul stricat prematur. Pe scurt asta ar fi varianta de rezerva: substitutii sentimentali.

Varianta de bun simt ar fi sa-mi iau alte ceasuri. Si stiu si de unde. Anul trecut, de ziua tatalui meu, i-am luat un ceas Orient superb. Am mai spus cu alte ocazii ca ador accesoriile cu accente masculine. Cred ca singurele motive pentru care mi-as fi dorit sa ma nasc barbat sunt  ceasurile si parfumurile barbatesti. Cand am vazut ceasul acesta pentru tata mi s-a parut cadoul perfect care ii va sublinia personalitatea puternica: clasic, dar in acelasi timp adaptat la design-urile moderne atat cat sa nu-si piarda autenticitatea. Mi-a fost destul de greu sa aleg din sute de ceasuri apartinand unor branduri recunoscute pentru calitate si istorie. Am admirat ceasuri elvetiene ale unor branduri precum: Timex, Tissot, Festina sau Swatch dar si marci mai comerciale precum: Fossil, Police sau Lorus.

10

Pentru ca auzisem de brandul Orient din alte surse, mi-a fost usor sa identific produsele sale, mai ales ca pe site-ul de unde am achizitionat ceasul pentru tata, ceasurile erau asezate in oridinea alfabetica a marcii careia ii apartin. Am gasit aici, ceasuri de mana ieftine, de calitate si o echipa de oameni care ofera servicii flexibile si transparente.

Am putut verfica coletul la primire, cu mentiunea ca daca nu as fi fost multumita de produs banii imi erau returnati in aceeasi zi. Nu in 3, nu in 15 sau 30, cum s-a intamplat pe alte site-uri. In plus am primit si 17 puncte de fidelitate pe care le voi folosi acum pentru a-mi achizitiona noi produse. Let’s shop again! 🙂

Lasă un răspuns

