Haina il schimba pe om. In bine.

Problema: Traiesc intr-un oras mic. Atat de mic incat mi-as dori sa fie mai mare. Mult mai mare. Sau macar sa aiba mai multe magazine. Este dificil in conditiile astea sa tii pasul cu moda. Deci a trebuit sa iau masuri.

Actiune: Am ajuns sa explorez online-ul. Se apropie iarna si am nevoie de bluzite, blugi, rochite. De sezon. Si poate ceva pentru office.

Sacou TinaR

Solutie: blugii de femei achizitionati online. Rapid si la indemana. Stiu ce marime port – este aceeasi de vreo 3 ani incoace. Asa ca pur si simplu selectez produsul dorit, il pun in cos si apoi fuga sa platesc. Pentru ca fara card nu respir, nu ies din casa si nu deschid laptopul, evident ca aleg sa platesc cu cardul. Si ce sa vezi? Nu platesc transportul daca aleg varianta asta. Super, imi zic si continui sa caut si niste bluze de dama in minunatul spatiu online. Iubesc culorile. Nu am inteles niciodata de ce in sezonul rece oamenii fug de culorile puternice, calde. Parerea mea este ca le poti purta oricand daca stii sa le combini. De ce sa nu exprimi prin tinuta ta prospetime, pofta de viata si tinerete in orice moment al anului?

Problema noua: le vreau pe toate. Am gasit chiar si seturi simpatice de bluzite mama-fiica. Sunt a-do-ra-bi-le. Ma gandesc ca vin sarbatorile si chiar am cui sa i le fac cadou. Deja am 7 articole. Ma reorientez. Acum am nevoie si de haine elegante tot de la TinaR, desigur. Sunt cel mai greu de gasit. In general nu mi se potrivesc marimile la genul asta de haine. Partea buna este ca pe site in dreptul fiecarui articol gasesc un ghid de marimi foarte util noua, celor mai dificile. Revenind. Rochitele sunt preferatele mele. Si pentru ca sezonul rece isi intra de ceva timp in drepturi, ma gandesc ca pentru rochite sa achizitionez si doua sacouri pana in talie.

Cu multa ambitie si daruire am reusit sa strang 10 articole. Imi plac cifrele rotunde. Si imi mai place si sa intru repede in posesia hainelor, pentru ca sunt nerabdatoare sa le imbrac. In maxim 5 zile le primesc. Abia astept.

Lasă un răspuns

