Gusturi si gustari

Sa mancam sanatos. Sa traim sanatos. Sa traim bio. Sa ne facem timp sa ramanem noi dupa 8-10 ore de munca. Sa gasim timp sa ne relaxam, pentru ca a doua zi sa fim gata din nou sa rasturnam lumea. Asta auzim zilnic.

Suntem tineri, plini de viata si, indiferent de varsta, traim intr-un ritm alert. Pentru a ne mentine ritmul acesta avem nevoie de zeci de artificii si intrumente ajutatoare.

Nu am excelat niciodata in bucatarie. Adica, ce mai, nu stiu sa gatesc deloc chestii ca la mama acasa. Am ajuns zilele trecute la o concluzie: nu mai am timp sa gatesc nici macar basic-ul ala care abia imi iesea candva si mananc prea mult junk food. Obisnuiam sa fac zilnic sport acum ceva vreme. Nu mai am timp nici de asta. Asa ca mi-am pus intrebarea pe care o avem toti pe buze in secolul asta. Cum sa-mi eficientizez timpul gatind lucruri simple, la indemana si care sa nu-mi afecteze silueta?

philips

Si cum, nu-i asa, dragul de Google le stie pe toate, am dat un search. In primul rand, iubesc clatitele. Asa ca am cautat ceva sa ma ajute sa le fac cel putin la fel de pufoase precum cele ale mamei. Am gasit un mixer cu bol numai bun de preparat clatite americane in duminici friguroase. Parca si vedeam capsunele feliate pe niste clatite proaspat pregatite. Dar cautarea nu se terminase. Nici pe departe.

Pentru ca am inceput fix cu cele mai multe calorii posibile, sa dreg rebeliunea culinara, am decis ca ar fi momentul sa o las mai usor cu aripioarele picante prajite intr-o tigaie cu un sfert de sticla de ulei in ea sau cartofii condimentati recent dezghetati. Toata lumea stie ca bombele astea calorice pot provoca un infinit de probleme. Asa ca am descoperit o minunata alternativa la gratarul organizat de sarbatori la padure si anume, mai ecologicul si rapidul lui frate cu origini americane: grill-ul. Super bun pentru legume si nu numai. Este ideal pentru prepararea unui pranz delicios, usor si rapid.

Ultimul aparat inovator dar nu cel din urma, preferatul meu – blenderul vertical este cel care imi prepara cele mai bune supe crema si piureuri, pentru zilele de week-end cand vreau sa am mai mult timp de cei dragi.

Fireste ca, la cat de bine incep sa ma pricep la gatit voi fi nevoita in curand sa-mi refac abonamentul la sala.

Lasă un răspuns

