Draga iarna, te astept

Am vazut la stiri ca vremea se va inrautati. Este normal. In 10 zile incepe oficial iarna. Unii isi schimba cauciucurile, altii isi pregatesc trusa de dezapezit. Eu, imi caut pulovere tricotate. Evident, online. Le ador pe cele cu o marime mai mare, cu maneci lungi si calduroase. Genul ala de pulover care te duce cu gandul la o cabana la munte, in timp ce te incalzesti in fata unui semineu cu o ceasca de ciocolata calda. Imi plac si cele tip blazer si cele descheiate care sunt foarte practice pentru o tinuta casual. Le folosesc de obicei in combinatie cu un top sau o bluza fara maneci sau cu bretele ori peste o rochita mai vaporoasa, seara, la o plimbare pe faleza. Ma simt cel mai bine in tinute de genul asta.

Untitled
Tinuta Miniprix

 

Usor, usor m-am dus cu gandul la vara. Desi nu este anotimpul meu preferat, mi-e putin dor de ea. De culori. De veselia lor. Zilnic, de cand cu toamna asta capricioasa vad pe strada doar oameni gri. Fara nicio pata de culoare. In ochi, in obraji, in picioare sau in inima. Imi amintesc ca desi nu purtam zilnic tinute in culori vii, gaseam in margele si accesorii: bratari, inele, curele, o modalitate de a iesi din anonimat. De ce nu as face si acum asta? Ma gandesc la fulare. De ce sa fie doar utile si sa nu fie si fashion? De ce sa nu port culori calde in zile ploioase si reci? Apropo de vreme urata, ar fi foarte potrivit sa imi caut si o caciula. Cele de anul trecut numai sunt la moda. Pana acum 2 ani nu aveam niciuna in garderoba. Nu concepeam sa-mi pun peste parul proaspat indreptat ceva care sa-i strice aspectul. Ei bine, acum nu mai concep pe vreme rea, ploaie, ninsoare ori inghet, sa ies din casa fara una. Si toate astea dupa o pneumonie. Dar asta este o cu totul alta poveste.

Una peste alta, sarbatorile se apropie, cardurile se golesc si daca continui in ritmul asta va trebui curand sa imi iau inca un job.

Lasă un răspuns

