Tu cate masti ai schimbat azi?

Da, stiu. Toata lumea este stresata. Da, stiu ca nu mai este mare chestie. Ca ne facem viata oribila unii altora. Eu tip la tine, tu tipi la el. El tipa la ea. Ea la ei. Si ei la altii. Vrem sa ne transformam unii pe altii in roboti.

so much pression

„Ce parere ai despre X chestie?” ” Eu cred ca …”.

Si ramai cu „a-ul” in dinti pentru ca nici nu apuci sa incepi ca deja ti se cere printr-o fraza care te dezaproba fara sa te fi manifestat in vreun fel, sa iti schimbi parerea. Si uite asa devii cel mai docil si cuminte robotel cu piele fina.

Intrebarile  – modalitati indirecte de ignorare cu succes facandu-te ca iti pasa.

Nu ma intreba in 7 feluri ce mai fac, cum imi mai este, cum imi merge, cum stau lucrurile, ce mi se mai intampla, care-i treaba sau cum ma simt. Hai sa fim seriosi. Nu-ti pasa. Sincer, nici mie. Dar hai sa fim pretentiosi si politicosi. Mi-am schimbat mai devreme masca de om plictisit de tine in una care ar parea ca-i pasa.

Spune te rog, toate tampeniile pe care oricum le spui fara sa ma intereseze. Repejor, pentru ca s-ar putea sa nu ma tina fata asta cum o tinea pe Cenusareasa vraja pana la 12 noaptea. Sunt doar un om. Nu mi-a facut nimeni hocus pocus peste rimel si blush. Inca invat sa ma metamorfozez.

Cand obosesti sa fii altcineva, fii tu!

Este riscant, este adevarat. Adevarata ta fata poate fi mai socanta decat cea a lui Leatherface sau Shrek, insa asta este. Asa arata oamenii normali! Cei care se bucura atunci cand simt asta din suflet, care vorbesc cu altii atunci cand isi doresc sa o faca si socializeaza cand si cu cine au chef, fara a fi constransi de obligatii familiale ori sociale.

Voi, ce credeti? Pe o scala de la 1 la 10 cat de fericiti va prefaceti ca sunteti purtand cel putin o masca pe zi? Fiti sinceri. Macar cu voi insiva.

Lasă un răspuns

