Bye bye birdie

Anul trecut finlandezii de la Nokia au fost preluati de Microsoft. Anul asta americanii au decis inlocuirea numelui brandului cu un altul cu care ne-am obisnuit oarecum. Astfel, Nokia va deveni Lumia. Usor dezamagiti nordicii, dar resemnati. Stiau si ei ca nu mai merge treaba de ceva vreme, si nu din cauza preluarii de catre Microsoft.

angrybirds

Personal, am avut o singura data un telefon Nokia. A fost ok. De cand cu tehnologia touchscreen insa, am observat o reticenta pentru acest brand.

Am fost recent in magazin sa imi cumpar telefon. Am vrut Nokia. Lumia. 3 operatori. Toti consultantii m-au intrebat de ce vreau Nokia. Pentru ecran, am zis. Este mare. Atat?! Pai … da. A, pai nu-ti lua. Nu sunt bune. Ok, zic. Da-mi tu altceva.

Si m-am ales cu HTC, deocamdata. Eram obisnuita cu Androidul si toata lumea parea exasperata de Windows.

Nu-mi plac chestiile complicate. Nici sa-mi incarc telefonul cu zeci de aplicatii aiurea. Nu sunt incantata nici de HTC dar deocamdata il tolerez. Samsung mi se pare depasit. I-am acordat prea multe sanse, mult prea multe. Varza este putin spus. Am fost martora la blocarea ecranului si inchiderea din senin a unui S5, achizitionat de 2 luni.

Una peste alta, apropo de sanse, finlandezii au in continuare posibilitatea de afirmare si recunoastere internationala datorita hipercunoscutului joc cu pasari nervoase.

Lasă un răspuns

