Refresh cosmetic

Am terminat de ceva vreme setul antiblemish de la Clinique. A fost ok. Nu m-a dat pe spate cat timp l-am folosit. Acum insa ii simt lipsa. Si mi-am dat seama de ce. Nu l-am apreciat pentru ca nu se impaca prea bine cu fondul de ten de la Roche Posay – Toleriane Teint.

Problema, am realizat ulterior, nu era crema, ci fondul de ten. Se pare ca tenul meu se plictisise de el. Asa ca mi-am luat altul de care sunt absolut incantata. Am intrebat-o pe tipa care vindea ce fond de ten utilizeaza si mi-a zis.

Bourjois Healthy Mix. Are o textura super, si ce sa vezi? Cand il foloseam pe celalat aveam senzatia ca am tenul uscat, motiv pentru care mi-am luat o crema hidratanta. De fapt un set intreg: crema, lotiune tonica, apa termala – tot de la Roche Posay – setul Hydraphase UV Intense Legere.

IMG_20140911_190849

Fondul de ten de la Bourjois l-am incercat si fara crema de fata si se vede superbine. Sunt convinsa ca o sa-l folosesc multa vreme.

Sfat: daca folositi o crema lejera, hidratanta si tenul ramane incarcat, lipicios, motivul este acela ca produsul nu intra in piele in totalitate si aveti nevoie de un gomaj.

Recent am primit cadou o alta crema de fata  – de la L’ Oreal – Skin Perfection, care este usoara si este buna in postura de baza pentru machiaj, asa ca o folosesc in alternanta cu cea de la Roche Posay.

Si pentru ca, nu-i asa, cand se termina unul, se termina toate, a trebuit sa imi iau si un nou gel de curatare a tenului. Am ales gama Sebium de la Bioderma. Nu este cea mai buna alegere – nu-mi face nimic gelul, dar m-am ales cu doua pentru ca era nu stiu ce oferta si ma gandesc sa le folosesc macar o luna poate totusi …

IMG_20140911_191111

De curand am luat si un gel de dus de la Klorane, din considerente pur estetice. Adica mi-a placut ambalajul si mirosea dragut. Gama mai are vreo 7 variante de culori si arome, cred ca o sa le iau pe rand.

O ultima fascinatie in materie de produse de ingrijire si infrumusetare am descoperit-o in doua parfumuri absolut delicioase: Taj Sunset si Cherry in the air de la Escada. Le ador!

Lasă un răspuns

