The Equalizer 2014

Ultimul film vizionat la Citiplex a fost Into the storm. Am fost in sala noi doi si inca 3 persoane. Ma obosisem degeaba sa fac rezervare. La The Equalizer auzisem insa ca fost sala plina in prima zi. Il iubesc pe Denzel, deci trebuia sa ma duc sa-l vad. Sala plina si inca mai vroiau sa intre. In timpul saptamanii. Marti, miercuri, numai stiu. Deci era de bine.

Dupa ce jumatate de film m-am uitat la Denzel … cu totul 😀 jumatatea cealalta m-am uitat la fata lui. Are 59 de ani si implineste 60 pe 28 decembrie si fata lui abia daca are cateva riduri, si alea de expresie!!! Omul asta chiar este precum vinul, mai bun cu anii in plus.

Nu pot sa ma abtin si … 😀

The-Equalizer-Denzel-Washington

Filmul. M-am luat cu altele si nu am zis de film mai nimic. Este ok. Cu multa bataie cum zic aia micii. Si sange pe toti peretii. Este, parerea mea, un fel de videoclip de imagine, desi dupa ce am vazut ce incasari a avut filmul – 35 milioane de dolari in primul week-end de difuzare – nu mai cred ca ar fi 100% reala afirmatia.

Filmul spune povestea unui fost militar din trupele de comando americane, care îşi înscenează propria moarte pentru a duce o viaţă liniştită şi discretă în Boston. El renunţă la această pensionare pentru a salva o tânără fiind nevoit să lupte cu un grup de mafioţi ruşi.

Din distributie mai fac parte si: Chloë Grace Moretz  – Teri, Marton Csokas  – Teddy (de saptamana trecuta sunt fanul lui), Robert Wahlberg  – detectivul Harris.

2 gânduri despre “The Equalizer 2014

Lasă un răspuns

