Sacosa cu pungi si portelanul de pe televizor

Orice casa de roman care se respecta are cel putin una din doua. Ori o sacosa plina ochi de pungi, pungute si pungulite, ori o barza intr-un picior, un peste albastru, un caine plouat sau doi indragostiti care se tin de mana impietriti –  de dragoste, evident. Bibelourile sunt de obicei asezate victorios pe TV – daca mai permit dimensiunile – ori pe mobila, in mijlocul unui macrameu deosebit lasat mostenire de bunica lu’ strabunica.

eco

Legat de chestia cu bibelourile, mi-a fost ferita mintea de tentatia acestui artificiu ornamental.  Adica, ce sa mai, le urasc dintotdeuna.

Punga cu sacose sau sacosa cu pungi in schimb …  Partea aiurea este ca niciodata nu imi amintesc de ele si tot cumpar si se fac si mai multe, tot mai multe. Mai nou m-am extins. Mi-am facut un set si la birou.

Personal, nu suport pungile din plastic si nici pe cele eco din material textil. Le prefer pe cele din hartie, insa din pacate le pot folosi doar cand merg la cumparaturi cu masina sau cand nu cumpar chestii multe si voluminoase.

Nu sunt mai ok?

Pungi-de-hartie-

Lasă un răspuns

