iPhone 6 – marul laudat

 

Desi peste abia o saptamana va fi  lansat si incepand cu 10 septembrie va fi disponibil pentru publicul larg, americanii au inceput sa stea la coada de zile bune pentru a-si achizitiona noul telefon al celor de la Apple.

Nu mi-au atras atentia niciodata ca design iPhone-urile insa cu asta a fost dragoste la prima vedere. Si la faze d-astea nu ma insel niciodata. Asa a fost si cu masina, si cu actualul telefon, cu laptopul. Am simtit ca le vreau si  le-am avut pana la urma. Pur si simplu am simtit ca sunt pentru mine. Desi habar nu am de chestii tehnice, design sau functionalitate, parerea mea ca asta arata foarte bine.

Pentru ca, spuneam ca sunt pe langa in materie de detalii si caracteristici tehnice iata cateva idei imprumutate de pe http://www.yoda.ro.

iphone-6

iPhone 6 va avea ecran de 4,7″ IPS la rezolutia 960x1704p, 2 GB de RAM si procesor dual-core la 2GHz pe 64 de biti in interiorul unui cip Apple A8. S-ar parea ca iPhone 6 va veni si in varianta cu 128 GB de spatiu. Urmatorul telefon al Apple va avea dimensiunile: 138x67x6,9mm.

Zvonurile spun ca Apple va lansa si un iPhone 6 cu ecran de 5,5″. Acesta ar urma sa primeasca ecran de safir, extrem de durabil. iPhone 6 cu ecran de 5,5″ va avea dimensiunile: 158x77x7mm.

Concluzie: sa vina!

 

 

 

Lasă un răspuns

