Mintea fara ganduri

Mv

Cea mai mare minciuna a mea: Te sun in 5 minute. Si minutele ore se facura, iar orele zile.

Scuze, am uitat sa te sun. Cel mai mare adevar. Si cel mai simplu. Orice alta scuza ar putea duce la o alta minciuna. Da! Uit. Uit pentru ca, imi spunea cineva azi, nu-mi pasa. Altcineva mi-a zis ca imi pasa doar de mine si asta ar fi motivul pentru care uit ce imi spun sau ma roaga sa fac altii. Poate asa este. Era o vreme cand imi pasa si tineam minte: primul sarut, prima intalnire, date, ore clipe, minute. Nu imi folosesc la nimic. Nu mi-au folosit niciodata.

Nu sunt genul ala care tine minte ora primei intalniri, ce haine purtam, cum era vremea sau cand am terminat facultatea( ok, asta o nimeresc dupa cateva calcule matematice simple, am exagerat putin pentru dramatism).

Nu analizez cu orele frunzele pomilor din parc, cate mere sunt pe o creanga sau data exacta cand am cunoscut un om ori de cand stiu pe cineva. Este pierdere de timp. Amintirile sunt simple exercitii de memorie. Si viata, cel putin a mea, nu inseamna cifre, date, ani. Amintirile ne fac vulnerabili. Si nu ar trebui. Pentru ca oricum, prin definitie, ele sunt fapte sau sentimente intamplate la un timp trecut. Iar trecutul, nu conteaza, decat atunci cand nu suntem capabili sa traim prezentul.

Si in plus nici nu am timp sa tin minte. Poate de aceea trec usor peste lucruri care pe altii i-ar marca pe viata, iert repede, uit si mai repede, trec peste oameni, fapte, minciuni, putine lucruri ma socheza, nu ma impresioneaza chestiile mici, bucuriile simple pentru ca stiu si simt ca ma asteapta ceva care o sa-mi taie rasuflarea – ma gandesc la cel mare vis al meu, cea mai mare dorinta – dar despre asta, cu alta ocazie.

Ziua mea este banala intr-atat cat sa ma simt un robot care se opreste din cand in cand sa-i fie unse rotitele ruginite prematur din cauza lacrimilor scapate pe ascuns sub masca unui Iron Man aflat in tranzitie spre un simplu om de tinichea.

Trezirea! Dus. Imbracarea. Usuca-ti parul. Indreapta-l / onduleaza-l. Cum  o fi! Curatare, hidratare, tonifiere. Taxi / pe jos, depinde cum stau cu timpul. Birou. Bla bla bla. Bla, whatever, iar bla. Acasa. Cina. Film / oras. Somn. Alta zi. Sooo boring.

Tot ce ni se intampla este rezultatul actiunilor noastre. Ele pun in miscare ceea ce se cheama viata. Viata noastra. Lasati amintirile pe seama pozelor sau clipurilor video. Sunt suficiente.

Goliti-va mintea de slabiciunea lor si traiti ceea ce vi se intampla fara a va mai gandi la anul trecut, ziua trecuta, ora sau minutul ce abia s-a intamplat.

2 gânduri despre “Mintea fara ganduri

Lasă un răspuns

